Aktualności
Pax Dei Proving Grounds patch notes
Pierwsza duża aktualizacja zawartości Pax Dei, Proving Grounds , jest już dostępna. Poniżej lista wprowadzonych zmian
Wsparcie czyszczenia
- Z uwagi na zmianę topografii świata usunięto wszystkie shardy, udostępniając wszystkie działki.
- Zmniejszono liczbę shardów, ale zachowano postacie graczy. Gdy zalogujesz się po aktualizacji, Twoje stare postacie nie będą należały do żadnego świata, a Ty wybierzesz nowy i nową lokalizację startową z lobby postaci - nie będziesz mógł zmienić regionu serwera postaci.
- Dodano „Kolejkę do realizacji”, aby odebrać przedmioty zwrócone przed wyczyszczeniem. Przedmioty te to wszystkie materiały użyte do budowy elementów, wszystkie rekwizyty i wszystkie przedmioty umieszczone w pojemnikach na Twoich działkach na danym odłamku.
Pełna lista FAQ znajduje się na naszej stronie pomocy technicznej: Proving Grounds Wipe – Informacje ogólne
Aktualizacja świata Pax Dei
Aktualizacja terenu
- Dostosowano ukształtowanie terenu, aby uzyskać bardziej otwarty i naturalny charakter świata oraz zachęcić do eksploracji i podróży.
- Usunięto kilka stromych klifów.
- Dodano kilka przełęczy górskich umożliwiających przejście z jednego obszaru do drugiego.
- Dodano kilka ścieżek, aby uniemożliwić graczom blokowanie pewnych obszarów innym graczom.
- Niektóre pasma górskie obniżono, aby dolina była bardziej otwarta.
- Dodano nowe elementy do dolin domowych, aby uczynić je bardziej wyjątkowymi.
- Dodano formacje skalne do niektórych dolin domowych, aby ułatwić budowę zamków na klifach.
- Siatki klifowe są lepiej dopasowane do terenu, dzięki czemu krajobraz wygląda przyjemniej i mniej hałaśliwie.
- Ulepszone kałuże.
- Zredukowano nadmiar skał w niektórych biomach (szczególnie na terenach trawiastych/pagórkowatych i w Krainie Kamieni).
- Dodano kilka drzew na klifach i stromych zboczach.
- Ujednolicono rozmiary drzew.
- Dodano nowe rodzaje dróg w celu zwiększenia różnorodności wizualnej.
Biomy
- Przeorganizowano biomy w celu uzyskania bardziej logicznej progresji, dzięki czemu dzikie tereny i doliny domowe stały się bardziej odrębne.
- Doliny domowe teraz zawierają trzy podstawowe biomy i dwa dodatkowe, bardziej zaawansowane biomy.
- Zaawansowane biomy różnią się między dolinami domowymi, podczas gdy podstawowe biomy są zawsze takie same.
- Dodano nowy biom inspirowany demonami, Zepsute Równiny, w którym pojawią się trudni przeciwnicy.
- Usunięto obszary przerw między biomami.
- Rozmieszczenie dzikich zwierząt zostało przeanalizowane w celu lepszego dopasowania do biomu i poziomu trudności strefy.
- Niektóre „starożytne drzewa” pojawiają się w zaczarowanych lasach.
- W demonicznych biomach pojawiają się dziwne, demoniczne narośla.
- Niesamowity Las Sosnowy zyskał nowy wygląd drzew.
- Biomy leśne powinny sprawiać wrażenie mniej jednolitych.
- Ulepszone grupowanie drzew w biomach nieleśnych.
- Nazwy większości biomów zostały zmienione, aby lepiej odzwierciedlały panującą w nich atmosferę (normalną, demoniczną, nawiedzoną lub zaczarowaną).
Mapa gracza
- Nowe ikony obozów wroga pokazujące, która frakcja zajmuje dane ruiny/punkt zainteresowania.
- Zaktualizowano legendę mapy.
- Do listy znaczników na mapie dodano więcej ikon.
- Niewielka aktualizacja kosmetyczna mapy.
Tworzenie i Budowanie
Ogólne
- Dodano możliwość ustawienia przez graczy uprawnień na podstawie ról w klanie.
- Otrzymanie obrażeń anuluje wytwarzanie.
- Dodano opcję przenoszenia stosów przedmiotów z ekwipunku do kontenera i odwrotnie.
- Zmodernizowano system odblokowywania przepisów, który teraz będzie opierał się bardziej na progu umiejętności niż na odkryciu przedmiotu.
- Aktualizuj dystrybucję zasobów na podstawie postępu w materiałach dotyczących nowych zawodów.
- Zmodyfikowano postęp profesji i skalowanie XP.
- Dodano nową umiejętność skórowania, która określa jakość skór, jakie można zdobyć.
- Zmieniono równowagę wszystkich zwierząt żyjących w otwartym świecie, aby ułatwić graczom solo zdobywanie skór.
Ulepszenia zbieractwa
- Zmniejszono obszar wokół działek, w którym nie pojawiają się żadne stworzenia.
- Dodano funkcję ścinania/wydobywania drewna za pomocą jednego przycisku. Naciśnij przycisk raz, aby rozpocząć, a akcja będzie kontynuowana, dopóki Twoja postać nie wyczerpie wytrzymałości lub akcja się nie zakończy.
- Zbieranie (drewna/rudy) odbywa się teraz ze wspomaganiem celu, co zmniejsza ryzyko, że gracze ominą węzeł zasobów i zamiast tego przeprowadzą atak.
- Umiejętności ścinania drewna i górnictwa zapewniają teraz premię do „obrażeń o zasobach” po osiągnięciu odpowiedniego poziomu.
Dziennik
- Dziennik można otworzyć, naciskając klawisz „J” na klawiaturze lub klikając zakładkę Dziennik w menu znaków (TAB).
- Listy umiejętności są teraz częścią Dziennika.
- W dzienniku wymienione są wszystkie przepisy odblokowane przez postać, łącznie ze składnikami i rzemieślnikami, których potrzebują.
- Dziennik zawiera listę wszystkich składników wybranych lub użytych w odblokowanym przepisie.
- Aby uzyskać więcej informacji, kliknij składniki przepisów zamieszczonych w Dzienniku.
Budynek
- Nowe warianty elementów budynku: dodano - lub ponownie dodano - zakrzywione belki, nowe znaki drogowe, nowe drzwi, fragmenty fasady z motywem winorośli i kilka różnych elementów.
- Niektóre z największych stacji wytwarzania są teraz łatwiejsze do umieszczenia na działce.
- Postać znika z przodu kamery, jeśli kamera znajdzie się zbyt blisko postaci. Poprawia to sytuacje, w których gracze budują w ciasnym miejscu, a model postaci zasłania widok.
- Gracze mogą teraz przybliżać i oddalać widok, trzymając młot budowlany.
- Gracze mogą teraz przybliżać i oddalać obraz w trybie budowania, przytrzymując klawisz CTRL i używając kółka myszy.
Walka
Ogólne
- Zwiększono wytrzymałość tarcz.
- Dodano uprawnienia do łupów, aby zapobiec "ninja" kradzieży łupów. Gdy NPC umiera, system ustala, który gracz lub grupa graczy będzie miała dostęp do łupu. Po określonym czasie (licznik czasu jest widoczny na zwłokach) łup będzie dostępny dla wszystkich.
- Aktywny tryb walki ma miejsce, gdy postać jest uważana za „w walce” uniemożliwia graczom korzystanie z teleportacji do Świątyni Domowej i zaklęcia Oddech Życia (nowe zaklęcie).
- Aktywny tryb walki jest wyświetlany na HUD-zie jako ikona skrzyżowanych mieczy, gdy jest aktywny.
- Tryb walki aktywnej aktywuje się poprzez zadanie obrażeń przeciwnikowi, otrzymanie obrażeń, rzucanie korzystnych efektów na kogoś, kto już bierze udział w walce.
- Tryb aktywnej walki trwa, gdy przeciwnicy żyją i znajdują się w pobliżu. Zabicie wszystkich przeciwników natychmiast kończy tryb walki.
- Znajdując się w wystarczającej odległości od wszystkich przeciwników, można wyjść z trybu walki po upływie określonego czasu.
- Udoskonalono mechanizm wyposażenia, aby działał bardziej spójnie i responsywnie poprzez usunięcie ograniczeń i przyspieszenie animacji.
- Zmieniono animacje ataków wielu wrogów, co pozwala na lepsze przewidywanie i przewidywanie ataku.
PvE
- Przeanalizowano postępy wrogów, dodając więcej „łatwych do zdobycia” obozów w Dolinach Domowych i lepszy postęp przez biomy. W Home Valleys wrogowie są słabsi niż na dzikich terenach. Należy pamiętać, że jaskinie nie zostały jeszcze poddane podobnemu traktowaniu i na razie pozostają niezmienione.
- Wygląd Inquisitors i Lost Souls jest intensywnie rozwijany. Nie został jeszcze ukończony, ale w łatce zobaczysz postęp prac.
- Rekwizyty w obozach i ruinach zostały zaktualizowane tak, aby odzwierciedlały frakcję zajmującą dane miejsce.
Poruszanie się
- Postać biegnie teraz domyślnie. Chodzenie można przełączać za pomocą osobnego wejścia (domyślnie: Alt). Starą metodę można ponownie włączyć w opcjach gry.
- Nieznacznie zmniejszono bieganie i sprint, aby poprawić ogólne wrażenia z walki w ruchu.
- Koszt sprintu został zmniejszony, aby zrekompensować zmianę prędkości.
- Zmniejszono koszt wytrzymałości podczas skoku.
- Koszt wytrzymałości pływania został nieznacznie zmniejszony.
- System obrażeń od upadku został przeprojektowany, aby zapewnić bardziej spójne i przewidywalne wyniki.
- Stopy postaci reagują teraz na pochyłości otoczenia i prawidłowo ustawiają stopy w górę i w dół, odzwierciedlając wysokość terenu.
Blokowanie
- Blokowanie zmusza teraz graczy do chodzenia – podczas blokowania nie można biegać.
- Wytrzymałość nie regeneruje się już podczas aktywnego blokowania.
- Zakończenie wytrzymałości podczas blokowania karze blokującego krótkotrwałym ogłuszeniem.
- Blokowanie zapobiega nakładaniu negatywnych efektów przez ataki wręcz, gdy nadchodzące obrażenia zostaną zmniejszone o 50% lub więcej.
- Ruch boczny podczas blokowania nie powinien już powodować obrotu postaci.
Ataki wręcz / Broń
- System walki wręcz - usprawnienia w wykonywaniu ataków w ruchu, dzięki którym łatwiej jest trafić przeciwnika. System teraz wybiera cel walki wręcz na podstawie kierunku walki.
- Postać będzie się nieznacznie poruszać w kierunku celu i starać się nadążać za ruchomymi celami.
- System będzie obracał postać, aby utrzymać ją w jednej linii z celem podczas ataku wręcz.
- Ataki wręcz mogą być skierowane w górę/w dół, aby móc trafić wrogów znajdujących się powyżej lub poniżej postaci. Regulacja odbywa się automatycznie, gdy odpowiedni cel znajdzie się w zasięgu.
- Przeprojektowano wykrywanie trafień w walce wręcz, aby dokładniej odzwierciedlać trasę broni podczas ataku. dzięki temu włócznie mogą zadawać obrażenia w postaci linii, trafiając mniejszą liczbę przeciwników, a wielkie topory mogą wykonywać duże, okrężne zamachy, trafiając wrogów w określonym promieniu.
- Reakcja na walkę została poprawiona poprzez wprowadzenie anulowania animacji do ataków wręcz. Można to zrobić tylko podczas początkowej i końcowej fazy ataku. Gracze są zmuszeni do ataku tuż przed zadaniem obrażeń.
- Atak wręcz można anulować za pomocą rzucanie zaklęcia, blokowania, skoku, specjalnego ataku wręcz.
- Specjalne ataki wręcz zabierają więcej wytrzymałości blokującym celom.
- Zadanie przeciwnikowi obrażeń w walce wręcz uniemożliwia mu na krótki czas bieganie.
- Wszystkie animacje broni zostały dostosowane pod kątem czasu trwania, a ich mobilność dostosowano do nowego systemu walki wręcz.
- Wszystkie bronie zostały zbalansowane, a ich obrażenia rozłożone tak, aby były dodawane na koniec kombinacji ataków bronią.
- Wszystkie ataki specjalne broni zostały zbalansowane.
- Specjalne efekty (procesy) Blaze'a i Vipera zostały przerobione, aby kumulować się przy każdym trafieniu, ale będą zadawać mniejsze obrażenia.
- Wprowadzono różne poprawki efektów specjalnych (procesów) i innych efektów statusu, aby były uruchamiane bardziej niezawodnie.
- Łuki teraz prawidłowo skalują obrażenia na podstawie długości naciągu.
- Ze względu na prace nad walką wręcz, niektóre bronie zostały tymczasowo usunięte z gry. Obejmuje to wszystkie jednoręczne topory bojowe i większość mieczy dwuręcznych.
- Wszystkie bronie ze specjalnymi efektami (procesami) Ira Bene, The Slug, Mosquito.
Rzucanie czarów
- Celowanie zaklęć zostało przerobione, aby było o wiele dokładniejsze. Cel jest również wyświetlany przez czas rzucania, aby zwiększyć czytelność walki.
- Rzucanie czarów można teraz anulować za pomocą nowych danych wejściowych ruchu, skoku, specjalnego ataku wręcz, blokowania.
Zaklęcia
- Dodano nowe zaklęcia. Breath of Life: rzucanie zaklęcia leczącego, które można wykorzystać poza walką. Breath of Balance: Przywraca 60 punktów wytrzymałości tobie i wybranemu graczowi. Breath of Joy: Zwiększa prędkość ruchu na krótki czas. Sprint nie zużywa wytrzymałości i jest odporny na efekty utrudniające ruch przez cały czas trwania.
- Zmieniono czas odnowienia i koszt zaklęcia Mesmerize. Mesmerize teraz prawidłowo przerywa się, gdy cel otrzymuje obrażenia w wyniku efektów obrażeń rozłożonych w czasie.
- Zmieniono balans zaklęć Pacify 1/2/3, aby umożliwić bardziej przejrzystą progresję w kolejnych rangach zaklęć.
- Koszt wytrzymałości większości zaklęć został zwiększony.
- Wydłużono czas odnowienia zaklęcia Haunting Memories.
Interfejs użytkownika
- Zaktualizowano tabliczki znamionowe, aby poprawić ich czytelność i dodać dodatkowe informacje. Najeżdżając kursorem na przeciwnika, przez pewien czas będzie wyświetlana jego tabliczka z nazwą.
- Każde zranienie przeciwnika spowoduje wyświetlenie tabliczki z nazwą na określony czas.
- Tabliczki znamionowe pojawiają się i znikają w zależności od odległości (pod warunkiem, że znajdują się w polu widzenia).
- Kolor odzwierciedla aktualną „relację” z postacią. Szary - Neutralny, czerwony - agresywny NPC lub gracz w trybie PvP, zielony - członek grupy, niebieski - członek klanu.
- Numer poziomu przeciwnika wyświetlany jest obok tabliczki z nazwą, co pozwala graczom ocenić poziom trudności przeciwnika.
- Paski rzucania czarów informujące o postępach w rzucaniu czarów.
- Pasek rzucania zaklęć pojawia się na HUD-zie gracza i tabliczkach znamionowych u innych.
- Pasek rzucania czarów jest czerwony w przypadku czarów ofensywnych/szkodliwych i niebieski w przypadku czarów defensywnych/neutralnych.
- Gdy rzucanie czaru zostanie przerwane, pasek rzucania zacznie migać na czerwono i wyświetli się komunikat „INTERRUPTED”.
- Liczby uzdrawiania są wyświetlane, gdy postać jest uzdrawiana. Nie dotyczy to efektów uzdrawiania w czasie.
Ulepszenia kamery
- Wygładzono zdarzenia związane z kolizją kamer, co powinno zmniejszyć „skakanie” kamery.
- Dodano nowe wygładzanie kamery, ponieważ aktualizacja walki wręcz sprawi, że postać gracza będzie mogła wykonywać więcej gwałtownych ruchów.
Ulepszenia dźwięku
- Muzykę zaktualizowano tak, aby była unikatowa dla większości biomów i pór dnia.
- Zdrowie NPC będzie teraz miało większy wpływ na typy szeregowe.
- Dodano więcej wariantów dla typów osobowości szeregowych Zebian i Inquisitor.
- Dodano subtelne chrząknięcia dla ataków łańcuchowych i kombinowanych.
- Tłumienie stożka rąbania drewna i słuchacz są stałe.
- Teraz przy podnoszeniu poziomu umiejętności pojawia się unikalny dźwięk dla każdej umiejętności i poziomu.
- Dodano dźwięki interfejsu użytkownika.
- Dodano sygnał dźwiękowy informujący o próbie wykonania czynności, gdy nie ma dostępnej wytrzymałości.
- Dodano lepszą informację zwrotną wizualną i dźwiękową podczas blokowania ataków.
- Dodano efekt dźwiękowy podczas zakładania tarczy.
- Nowy dźwięk jest odtwarzany, gdy postać próbuje podnieść przedmiot, mając pełny ekwipunek.
- Drzwi i skrzynie wydają teraz efekty dźwiękowe podczas interakcji z nimi.
Inne aktualizacje
- Większość emotikonów jest teraz odtwarzana dopóki gracz ich nie przerwie.
- Zaktualizowaliśmy nasz silnik Unreal Engine do wersji 5.3.
Naprawione błędy
- Automatyczne wytwarzanie przedmiotów na stanowisku rzemieślniczym nie powoduje już wylogowania gracza z powodu braku aktywności.
- Naprawiono błąd powodujący, że fundamenty z kamiennych filarów i niskie kamienne mury miały niższe od oczekiwanych wartości integralności.
- Ikony członków klanu teraz wyświetlają się w odpowiednim miejscu na mapie.
- Teraz możesz zapraszać awatary z różnych prowincji do drużyn i klanów.
- Naprawiono problem, w wyniku którego niektóre suwaki w ustawieniach pokazywały inną wartość po ponownym uruchomieniu tytułu.
- Naprawiono problem, w wyniku którego gracze nie zawsze widzieli poprawnie ruchy innych graczy podczas ataków.
- Tymczasowo usunięto metodę skalowania FSR3, aby rozwiązać problemy ze stabilnością podczas jej używania.
- Naprawiono błąd, który powodował powrót graczy do głównego lobby po pierwszym zalogowaniu się daną postacią.
- Naprawiono problem, który mógł powodować, że wykresy nie były zwalniane natychmiast po usunięciu.
- Zwiększona szansa na zdobycie cyny ze złóż cyny.
- Grzyby Porcini zostały usunięte, ponieważ były duplikatem Penny Buns. Zostały zastąpione przez Bay Boletes.
- Naprawiono problem powodujący wyświetlanie menu Ustawień podczas wczytywania i opuszczania lochów.
- Naprawiono problem, przez który nie pojawiały się powiadomienia o awansie.
- Dodano opcję zamknięcia menu gry za pomocą myszy obok przycisku ESC.
- Naprawiono błąd powodujący duplikowanie „Primitive Longbow” w menu rzemieślniczym.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wykonanie niektórych przepisów na wędliny przy niewystarczającej ilości miejsca w ekwipunku nie zapewniało otrzymania wszystkich przedmiotów.
- Naprawiono problem, w wyniku którego niektóre ramiona awatara wyglądały na oszpecone, gdy nosił on kilka warstw zbroi.
- Naprawiono problem, w wyniku którego znikały ściany w jaskiniach ze względu na niską odległość przesyłania strumieniowego.
- Naprawiono rozmiar i kształt naramienników, które dopasowywały się do wielu warstw odzieży w niewygodny sposób.
- The Drowning Well w lochu The Farm nie jest już iluzją i pozwala postaciom pływać.
- Skrzynie usuniętych awatarów nie powinny już wyświetlać identyfikatora debugowania postaci.
- Naprawiono problem, w którym filtr przepisów blokował możliwość naprawy przedmiotów.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zbyt częste używanie krótkich belek mogło powodować spadki liczby klatek na sekundę (FPS) u wszystkich pobliskich graczy.
- Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom wybranie regionu znajdującego się w trybie konserwacji podczas tworzenia nowej postaci.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego otwieranie drzwi, stojąc blisko nich, powodowało nagłe przybliżenie kamery.
- Rozwiązano problem, w wyniku którego gracz nie otrzymywał informacji zwrotnych odnośnie opcji odblokowywania.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego heraldyka klanu nie była wyświetlana w chwili jej utworzenia lub po jej zmianie w grze.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego drzwi po lewej stronie nie przylegały do drzwi.
- Naprawiono problem, w wyniku którego rozkład budynków nie występował na zwolnionych działkach.
- Dodano więcej efektów wizualnych do uszkodzonych postaci niezależnych.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre tarcze po założeniu na siebie przenikały do awatara gracza.
- Naprawiono błąd, przez który możliwe było trzymanie dwóch przedmiotów jednocześnie.
- Naprawiono problem, który powodował, że kamera w menu wyposażenia przestawała działać, gdy element budynku lub obiekt świata zasłaniał gracza.
Przedmioty usunięte z gry
Wielu z nich w pewnym momencie powróci.
Jedzenie i mikstury
- Golden Brew
- Mustard Tea
- Lemongrass Tea
- Red Currant Spirits
- Red Apple Spirits
- Grape Spirits
- Plum Spirits
- Pear Spirits
- Hops Mead
- Blackberry Mead
- Elderberry Mead
- Grape Syrup
- Rosehip Syrup
- Lovely Porridge
- Sweet Porridge
- Fine Venison Stew
- Nice Bear Stew
- Alpine Juniper Berry
- Gooseberry
- Hawthorne
- Pineberry
- Chlorine Lepidella
- Porcini
- Pear
- Plum
Stanowiska rzemieślnicze
-
Destylarnia
Przedmioty
- Conditioned Ale with Intense Flavor
- Conditioned Beer with Intense Flavor
- Conditioned Beer with Strong Body
- Red Apple Distillation
- Cloudberry Distillation
- Grape Distillation
- Pear Distillation
- Plum Distillation
- Red Currant Distillation
- Conditioned Red Wine from Cloudy Base
- Conditioned Red Wine with Intense Flavor
- Conditioned Red Wine with Strong Body
- Conditioned White Wine with Strong Body
- Wolfsbane's Seeds
Broń
- Axe of the Fiery Eye
- Axe of the Empty Shadow
- Imp Feeders Steel Axe
- The Withering Wilds
- Tempered Battleaxe
- Crude Hatchet
- Crude Axe
- Rugged Hatchet
- Crude Hatchet
- Impish Apparition Battleaxe
- Willsapper
- The Guard of Guardians
- Battleaxe of the Lost
- Torturer's Easy Axe
- Bulimix's Axe
- Axe of the Pura's
- Demoncaller's Engraved Axe
- Echo of Nago
- Messenger's Heavy Stick
- Priests Knuckle Crusher
- Modified Shovel
- Amabelle's Life Balance
- Mothers Gift
- Bon's Radiant Pike
- The Great Tranquilizer
- Tainted Spiral Pike
- Spear of the Mighty Boar
- Manflayer's Spear
- Sword of the Pound
- Fetid Zweihander
- Poisoner's Clean Cutter
- The Sting of Pellipis's Eye
- Torturer's Broadsword
- The Prize of Corruption
- Tick's Prickler
- Brutal Steel Zweihander
- Fine Bastard Sword
- Archdukes Brand of Fury
- Blood Curators Fare
- Sword of Peter deSalias
- Toxic Zweihander
- Pyrrhocoris' Longsword
- Will of the Giant Boar
- Cold Dark Arming Sword
Jak zostać twórcą treści w grze Pax Dei – Przewodnik po Wymaganiach, Kryteriach i Korzyściach
Pax Dei to więcej niż gra – to dynamiczna społeczność graczy i twórców, którzy wspólnie budują swoje wirtualne światy. Dołączenie do grona twórców treści w grze Pax Dei to wyjątkowa okazja, by stać się częścią tej rosnącej społeczności oraz dzielić się swoimi doświadczeniami i przygodami z innymi. Jeśli pragniesz inspirować, angażować i mieć wpływ na Pax Dei, oto szczegółowy przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć wymagania, jakie musisz spełnić, aby dołączyć do zespołu twórców treści Pax Dei.
Dlaczego warto zostać twórcą treści w grze Pax Dei?
Bycie twórcą treści Pax Dei to nie tylko szansa na zdobycie nowych odbiorców, ale także przywileje i korzyści, które wspierają rozwój Twojej twórczości oraz relacje ze społecznością. Poniżej przedstawiamy najważniejsze korzyści wynikające z uczestnictwa w programie.
Dostęp do ekskluzywnych treści i wydarzeń Pax Dei
Twórcy treści Pax Dei otrzymują wcześniejszy dostęp do nowości i aktualizacji w grze, co umożliwia im przygotowanie unikalnych treści i jako pierwszym dzielenie się nowymi doświadczeniami z odbiorcami. Organizowane są specjalne wydarzenia oraz sesje Q&A z twórcami gry, dzięki czemu masz możliwość poznania gry „od kuchni” oraz zainspirowania się do tworzenia oryginalnych treści.
Wsparcie zespołu Pax Dei dla twórców
Zespół Pax Dei wspiera twórców, udostępniając materiały promocyjne, zasoby graficzne oraz inne narzędzia do tworzenia treści, co umożliwia tworzenie profesjonalnych i atrakcyjnych materiałów. Twórcy treści mogą również liczyć na promocję swoich kanałów na platformach społecznościowych związanych z Pax Dei, co zwiększa widoczność ich twórczości i przyciąga nowych fanów.
Rozpoznawalność i zaufanie społeczności Pax Dei
Dołączenie do oficjalnych twórców treści Pax Dei podnosi Twoją rozpoznawalność jako zaufanego głosu w społeczności, co ułatwia budowanie silnych relacji z fanami gry. Twórcy treści Pax Dei uczestniczą w rozwoju gry, przekazując opinie i sugestie, które pomagają kształtować Pax Dei zgodnie z oczekiwaniami graczy.
Możliwości rozwoju kanału dzięki Pax Dei
Współpraca z Pax Dei zwiększa szanse na pozyskanie nowych obserwujących, zaangażowanie społeczności oraz wzięcie udziału w wyjątkowych inicjatywach społecznościowych tylko dla twórców. Regularne uwzględnianie twórców w kampaniach marketingowych Pax Dei daje możliwość dotarcia do szerszego grona potencjalnych fanów i umocnienia swojej pozycji w świecie gier.
Wymagania dla twórców treści Pax Dei
Poniżej przedstawiamy szczegółowe kryteria, które określają, czy spełniasz wymagania, by stać się twórcą treści w grze Pax Dei.
Liczba obserwujących na platformach społecznościowych
Aby dołączyć do zespołu twórców Pax Dei, powinieneś mieć odpowiednią liczbę obserwujących na jednej z platform:
Twitch: 1000 obserwujących
YouTube: 1000 subskrybentów
TikTok: 10 000 obserwujących
W niektórych przypadkach możliwe są wyjątki, jeśli społeczność wykazuje wysoki poziom zaangażowania.
Pozytywne nastawienie i pasja do gry Pax Dei
Poszukiwane są osoby, które budują pozytywną atmosferę, tworzą inkluzywną społeczność i z entuzjazmem angażują się w świat Pax Dei. Twórcy powinni być pasjonatami gier, którzy zarażają swoją energią i tworzą przyjazne miejsce dla fanów Pax Dei.
Aktywność i dobry stan kanałów
Twórcy oczekują, że Twoje kanały będą regularnie aktualizowane i spełnią wymogi regulaminu platformy. Konto powinno być aktywne, a publikowane treści angażujące odbiorców i utrzymywane w dobrym stanie technicznym.
Wiek
Wszyscy kandydaci na twórców treści Pax Dei muszą mieć ukończone 18 lat.
Zgoda na Wytyczne Społeczności Pax Dei
Każdy twórca treści zobowiązuje się do przestrzegania Wytycznych dotyczących Treści Społecznościowych oraz Kodeksu Postępowania Pax Dei. Przestrzeganie tych zasad jest kluczowe dla utrzymania przyjaznej i wspierającej atmosfery w grze.
Jak aplikować na twórcę treści Pax Dei?
Jeśli spełniasz powyższe kryteria i chcesz dołączyć do programu twórców, zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie Pax Dei. Opisz swoje doświadczenia jako twórca treści, przedstaw swoją społeczność i plany związane z Pax Dei. Każda aplikacja będzie indywidualnie rozpatrywana przez nasz zespół, który odpowie na Twoje zgłoszenie.
Podsumowanie
Dołączenie do grona twórców treści w grze Pax Dei to wyjątkowa szansa na rozwój, zdobycie nowych fanów oraz wpływ na społeczność gry. Twórcy gry oferuja wsparcie, ekskluzywne treści oraz możliwość wzięcia udziału w specjalnych wydarzeniach i kampaniach. Jeśli masz pasję do gier i chcesz dzielić się nią ze społecznością Pax Dei, aplikuj już dziś i dołącz do zespołu twórców, którzy wspólnie kreują przyszłość Pax Dei!
Filmowe przedstawienie nadchodzącej aktualizacji Pax Dei - Proving Grounds
Dodatkowe zmiany w Proving Grounds
Kontynuujemy wraz z twórcami Pax Dei podróż przez nadchodzącą zawartość i skupimy się na rzemiośle, zbieractwie i innych drobnych ulepszeniach.
Rzemiosło/Budowanie
Oprócz wprowadzenia Dziennika trwają prace nad kilkoma znaczącymi zmianami w rzemiośle, wprowadzając większą strukturę do postępu zasobów, których używasz i zapewniając, że profesje są zgodne z tą strukturą. Zmiany zostaną zainicjowane wraz z nadchodzącą aktualizacją i będą kontynuować ulepszanie i dostosowywanie w całym Early Access.
Przy okazji, usłyszeliśmy Wasze opinie na temat funkcji „recyklingu”. Mamy na to projekt, ale niestety nie mieliśmy czasu, aby nad nią popracować w ramach tej aktualizacji. Jest to jednak w planach na przyszłość.
Oto, czego możesz się spodziewać po Proving Grounds:
Przebudowa dystrybucji zasobów
Jak wspomniano wcześniej, świat został przebudowany, jego geografia została zmieniona, a biomy zostały ponownie rozdystrybuowane. Zasoby zostaną ponownie rozdystrybuowane, aby podążać za postępem biomów wraz z postępem PvE. Na zakończenie, nie wprowadziliśmy wielu zmian w węzłach czystego żelaza. Nadal można je znaleźć poza Lyonesse, ale jest ich mniej w porównaniu do samego Lyonesse.
Aktualizacje receptur
Większość profesji zobaczy aktualizację swoich receptur zgodnie z postępem nowych biomów, zapewniając, że rzemiosło pozostanie istotne i satysfakcjonujące. Oto kilka przykładów:
- Przed żelazem zostanie dodana „epokę brązu”
- Rozpoczęcie obróbki skóry i krawiectwa powinno być znacznie łatwiejsze
- Pierwsze elementy magicznego wyposażenia będą łatwe do znalezienia i wytworzenia.
Mechanika odblokowywania receptur
Mechanika odblokowywania receptur zostanie dostosowana na podstawie umiejętności i potrzebnych przedmiotów, zapewniając bardziej zrównoważoną i logiczną progresję. Zapobiegnie to również przytłoczeniu nowych graczy liczbą receptur, które mogą odblokować w ciągu pierwszej godziny gry.
Zarządzanie magazynem
Dodamy możliwość przenoszenia wszystkich stosów przedmiotu na raz.
Nowe elementy budynków
Nadchodzą zakrzywione belki i dekoracyjne winorośle!
Gromadzenie zasobów
W odpowiedzi na opinie społeczności ulepszony zostanie proces gromadzenia zasobów.
Rąbanie i wydobywanie jednym kliknięciem
Twoja postać będzie rąbać i wydobywać nieprzerwanie, dopóki drzewo nie padnie, węzeł nie będzie pusty lub Twoja wytrzymałość się nie wyczerpie - więc nie będziesz już musiał używać sztuczki „otwórz mapę”.
Ponadto, dzięki ulepszeniu celowania w walce wręcz, nie będziesz musiał ustawiać swojej postaci dokładnie przed drzewem, które chcesz ściąć. Będziesz musiał być tylko wystarczająco blisko.
Wpływ umiejętności
Do tej pory Twoje umiejętności górnictwa i ścinania drewna nie miały wpływu na rozgrywkę. Zmieniamy to, a poziom tych umiejętności będzie teraz miał wpływ na obrażenia zadawane przez Twoją postać. Im bardziej jesteś biegły, tym szybciej będziesz zbierał zasoby.
Nowa umiejętność skórowanie
Skórowanie będzie miało własną umiejętność. Poziom będzie określał jakość skór, które możesz przetworzyć ze zwierzęcia.
Różności
Uprawnienia do łupów
Wprowadzone zostaną zmiany w uprawnieniach do łupów, aby zapobiec kradzieży łupów. Kiedy NPC umiera, uprawnienia do łupów zostaną przypisane na podstawie graczy lub grupy, która zadała największe obrażenia od czasu ostatniego zresetowania zachowania NPC. Oznacza to, że grupa lub osoba odpowiedzialna za największe obrażenia uzyska tymczasowy dostęp do łupów ze zwłok.
Jeśli gracz dołączy do grupy lub ją opuści po przyznaniu tych uprawnień, prawo do łupów pozostanie niezmienione i zostanie zachowane przez oryginalną grupę lub gracza, który je zdobył. Ponadto, jeśli zwłoki NPC pozostaną niesplądrowane przez pięć minut, staną się dostępne dla każdego, niezależnie od tego, kto początkowo miał prawa do łupów. Jednak w trybie PvP uprawnienia do łupów nie obowiązują. Każde zwłoki w trybie PvP są dostępne dla każdego, co czyni je dostępnymi dla wszystkich.
Zaktualizowany projekt wyposażenia
Zmieniono projekty niektórych magicznych przedmiotów najwyższej rangi.
Zmiany w uprawnieniach klanu
Zaktualizowano uprawnienia klanu do działek i przedmiotów, tak abyście mogli ograniczyć dostęp wyłącznie do radnych lub starszych.
Nowy magiczny sprzęt
Dodano 3 nowe, łatwe do odblokowania magiczne przedmioty.
Jedna rzecz na pewno NIE zostanie naprawiona: drzewa odrastające na działce, gdyż jest to złożony problem do rozwiązania.
Podbij Lyonesse: Ograniczone czasowo wydarzenie budowlane PvP
Już od jutra, 23 października 2024 od 14:00, aż do wdrożenia nadchodzącej aktualizacji zawartości Proving Grounds, prowincja PvP Lyonnesse będzie otwarta na budowanie. Event potrwa do planowanej konserwacji 5 listopada 2024 i wdrożenia kolejnej aktualizacji - Proving Grounds. Do tego czasu będziecie mogli postawić działki w prowincji PvP, ale uważajcie, w przeciwieństwie do innych prowincji, inni gracze mogą was zaatakować, gdy jesteście na swojej działce, chyba że zbudujesz wystarczająco wysokie mury, na które nikt nie będzie w stanie się wspiąć.
Ten test jest organizowany, aby ocenić, jak duże jest zainteresowanie graczy PvP i budowaniem w prowincji PvP, aby dać graczom przedsmak „prawdziwego PvP” oraz zaobserwować strategie, które gracze solo oraz klany opracują, aby zdobyć prowincję PvP i jak najlepiej wykorzystać dostępne zasoby.
System uprawnień na działce w Lyonnesse działa tak samo jak w innych prowincjach i o ile nie ustawisz wszystkiego na „publiczne” lub nie dasz dostępu członkom swojego klanu, inni gracze nie będą mogli dostać się do Twoich rzeczy.
Na czas testu nie zostaną udostępnione żadne dodatkowe działki. Jeśli masz już wykorzystane wszystkie dostępne działki w grze i chcesz zarezerwować miejsce w Lyonnesse, musisz zwolnić jedną z nich.
Po wdrożeniu aktualizacji 5 listopada 2024 wszystkie działki, w tym te w Lyonnesse, zostaną wyczyszczone, a wszystkie zasoby i przedmioty z nich zostaną zwrócone do kolejki do odebrania.
Po zakończeniu konserwacji 5 listopada 2024 nie będzie już możliwości stawiania działek w Lyonnesse. W zależności od sukcesu wydarzenia zostanie rozważone ponowne wprowadzenie tego rozwiązania w trakcie Wczesnego Dostępu.
Twórcy chcieliby usłyszeć odpowiedź na następujące pytania na temat tymczasowego wydarzenia budowlanego PvP w Lyonnesse:
- Co najbardziej podobało ci się w tym wydarzeniu?
- Co ci się najmniej podobało w tym wydarzeniu?
- Czy zwiedzałeś obszar sam czy z przyjaciółmi?
- Czy brałeś udział w walkach?
- Czy ukradziono Ci jakieś zasoby? A może Ty coś ukradłeś?
- Jakie były największe wyzwania, z jakimi się spotkałeś?
Aktualizacja Proving Grounds PaxDei nadchodzi 5 listopada 2024
Witajcie, Paxianie!
Zespół z radością ogłasza, że pierwsza duża aktualizacja zawartości Pax Dei, Proving Grounds, zostanie wydana 5 listopada 2024 o godzinie 11:00. Podczas wdrażania aktualizacji odbędzie się przerwa konserwacyjna, która potrwa co najmniej 10 godzin. W tym czasie wszystkie shardy będą niedostępne.
Głównym tematem pierwszego Verse (aktualizacji zawartości) jest umożliwienie graczom wcześniejszego doświadczenia przygody w grze poprzez szereg połączonych funkcji i zmian:
- odświeżenie świata, które przenosi obozy wrogów bliżej Dolin Domowych
- przeprojektowane frakcje wrogów
- zbalansowanie ekwipunku
- nowe zaklęcia i wyposażenie
, a wszystko to wsparte poprawkami w odczuciu walki.
To jednak nie tylko walka i wrogowie. Wprowadzenie Dziennika pomoże w nawigacji po przepisach rzemieślniczych, a odświeżona mapa świata zawiera nowy biom do eksploracji, a także zmiany w rozmieszczeniu zasobów, co oznacza, że będziesz musiał ponownie poznać swoje otoczenie. Ta zmiana w rozmieszczeniu zasobów jest niezbędnym krokiem dla przyszłego systemu ekonomicznego. Wprowadzone zostanie także kilka zmian "pod maską", w tym aktualizację silnika gry do UE 5.3. Szczegółowa lista zmian w grze opublikowana zostanie bliżej terminu aktualizacji.
Wraz z tą aktualizacją zmieni się geografia Pax Dei, co sprawi, że konieczny jest wipe świata. Wszystkie szczegóły dotyczące wipe'u oraz odpowiedzi na najważniejsze pytania znajdziesz w dedykowanych artykułach
Aktualizacja Pax Dei 5.11.2024 - Postacie
Aktualizacja Pax Dei 5.11.2024 - Działki i zasoby
Aktualizacja Pax Dei 5.11.2024 - Klany
Oto krótkie podsumowanie:
- Proving Grounds zostanie wdrożony 5 listopada 2024, wprowadzając odświeżoną mapę świata.
- Wszystkie obecne shardy zostaną usunięte. Nowy zestaw shardów będzie dostępny po aktualizacji.
- Istniejące działki zostaną usunięte, ale zachowana zostanie ich zawartość. Wszystkie materiały zostaną zwrócone w specjalnym ekwipunku o nazwie Redeeming queue.
- Klany zostaną zresetowane i trzeba będzie je odtworzyć po aktualizacji.
- Twoje postacie pozostają prawie nienaruszone. Będziesz musiał wybrać nowy shard, na którym będziesz grać (oraz nowe imię, jeśli Twoje zostanie zajęte).
Po wipe'ie otworzymy nowy zestaw shardów (lista poniżej).
Nowe shardy EU:
- Mimir
- [RP] Artemis
NA:
- Apollo
- [RP] Nyx
SEA:
- Nuadu
To dopiero początek. Już trwają pracuje nad kolejnymi aktualizacjami gry.
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Jak zmienia się świat Pax Dei
Przyjrzyjmy się temu, nad czym ostatnio pracował zespół budowniczych świata.
Przekształcanie świata Pax Dei
Od początku wczesnego dostępu gracze przemierzyli już każdy zakątek Gallii, a zespół World otrzymał mnóstwo opinii. Oto kilka rzeczy, których nauczył się po drodze i jak to pomaga zmienić świat.
Osłaniając doliny domowe górami chciano nadać im poczucie przytulności. Z perspektywy czasu zespół uznał, że posunął się trochę za daleko i doliny czasami mogą wydawać się zamknięte. Dlatego zespół dostosowuje nowy teren, aby był bardziej otwarty i naturalny, zachęcając do eksploracji i podróży.
Wiele klifów jest teraz mniej stromych, dzięki czemu wspinaczka górska jest nieco mniej zabójcza. Dodano więcej przełęczy górskich, aby ułatwić przemieszczanie się z jednego obszaru do drugiego. Zmieniono również system obrażeń od upadku, aby był bardziej przewidywalny.
Obniżono niektóre pasma górskie, co w połączeniu z innymi zmianami otwiera imponujące widoki.
Dodano szczegóły, aby kilka dolin było bardziej wyjątkowych. Na przykład Nones w Inis Gallia ma teraz akwedukt przecinający rzekę.
Tu i ówdzie w Heartlands przerobiono formacje skalne, aby były bardziej odpowiednie do budowy. Zauważono bowiem, że wiele fajnych zamków zostało umieszczonych w takich miejscach.
Ulepszono drogi. Teraz będzie większa różnorodność, od prostych ścieżek gruntowych po brukowane „drogi królewskie”. Zwiększono ich liczbę, aby zapewnić więcej tras przez ziemię. Pomoże to również zmniejszyć szanse na zablokowanie obszarów przez kilka działek. Na przykład w Lavedan łatwo było zablokować ścieżkę z doliny domu do terenów dzikich.
Teraz wygląda to tak:
Już niedługo będzie to wyglądać tak:
Sztuka krajobrazu w Pax Dei
Nowa mapa Gallii daje możliwość ulepszenia sposobu funkcjonowania naszych biomów, mając na celu poprawę ogólnego postępu, a jednocześnie uczynienie Wildlands i Heartlands bardziej odrębnymi. Heartlands oferuje teraz bardziej ograniczony zakres trzech podstawowych biomów, wraz z dwoma zaawansowanymi biomami. Podczas gdy podstawowe biomy pozostają spójne w całym Heartlands, zaawansowane biomy będą się różnić w zależności od Heartlands.
W Wildlands wprowadzony zostanie nowy biom: Corrupted Plains. Ta kraina jest skażona przez siły demoniczne, gdzie istnieje większe prawdopodobieństwo spotkania Kultu Zeba.
Wprowadzone zostanie również kilka aktualizacji, aby nadać każdemu biomowi więcej charakteru:
- Stare drzewa będą teraz zamieszkiwać zaczarowane lasy, takie jak Whispering Woods.
- Dziwne narośla będą znajdować się w demonicznych biomach, takich jak Corrupted Plains.
- Drzewa w biomie Eerie Pine zyskują świeży, nowy wygląd.
- Muzyka będzie dostosowywać się do biomu i pory dnia, co jeszcze bardziej zwiększy immersję.
Zmienione również zostaną nazwy niektórych biomów, aby nadać im bardziej charakterystyczne tożsamości, które lepiej odzwierciedlają ich mieszkańców. Nazwy prowincji i dolin domowych pozostają niezmienione.
Nowa progresja PvE w Pax Dei
Jednym z głównych celów nadchodzącej aktualizacji jest umożliwienie graczom wcześniejszego znajdowania przygód w grze. W związku z tym najważniejsze zmiany, jakie zostaną wprowadzone, dotyczą pozycji spotkań PvE.
Wprowadzone zostaną liczne obozy wrogów w prowincjach. Kilka obozów w dolinach domowych jest zaprojektowanych do gry solo lub w duecie, co czyni je idealnymi do wczesnego postępu. Te obozy są powiązane z określonymi biomami i pogrupowane w klastry po pięć do siedmiu małych spotkań. Niektóre biomy będą miały wiele miejsc, podczas gdy inne będą miały ich niewiele lub wcale.
Dodano również kilka jaskiń dla początkujących w dolinach domowych. Ponadto, zrebalansowano rozmieszczenie wrogów, aby upewnić się, że jest zgodne z ich odpowiednimi biomami i tworzy bardziej logiczną progresję. Wrogowie wyższego szczebla będą głównie znajdować się w biomach wyższego szczebla. Innymi słowy, Kult Zeba nie będzie miał dużej obecności w dolinach domowych.
Frakcja Inkwizycji przechodzi całkowitą przebudowę, z nowym wyglądem, wraz z nowymi obozami i twierdzami. Chociaż Cytadele Inkwizytorów nie są jeszcze gotowe, w przyszłości będą służyć jako lochy średniego szczebla.
Zagubione Dusze, nasi upiorni wrogowie, są stopniowo przeprojektowywani i teraz będą pojawiać się tylko w nawiedzonych biomach zarówno w Wildlands, jak i wybranych dolinach domowych.
Mapa została zaktualizowana o nowe ikony wskazujące, które frakcje kontrolują obozy i ruiny wroga, a także dodano nowe ikony dla niestandardowych oznaczeń.
Ogólnie rzecz biorąc, te zmiany mają na celu stworzenie bardziej naturalnego doświadczenia PvE z wyraźną progresją, która nagradza eksplorację.
W nadchodzących dniach podana zostanie data aktualizacji, więc bądźcie czujni!
Strona 2 z 16