Aktualności
Dodatkowe informacje o nadchodzącej sesji czyszczenia działek
Witajcie Paxians!
Od czasu ogłoszenia nadchodzącej sesji „czyszczenia działek”, niektórzy gracze powiedzieli, że obawiają się, że ich działki mogą zniknąć po powrocie z wakacji.
Nie bójcie się! Naszym celem w tej sesji czyszczenia jest usunięcie działek od graczy, którzy przez długi czas nie byli aktywni, aby zrobić miejsce dla nowych graczy i aktywnych graczy, którzy chcieliby się osiedlić w nowym miejscu.
Podczas gdy kryteria są nadal omawiane, poniżej znajdziesz pomysł, jak by to wyglądało – co powinno uspokoić niektórych z Was. Należy pamiętać, że żadne z poniższych nie jest ostateczne – możemy dodać lub usunąć niektóre kryteria. Ponadto liczby mogą się również zmienić, ale nieznacznie.
Poniższe kryteria są kumulatywne i wszystkie warunki muszą zostać spełnione, aby działka została usunięta:
- Twoja postać nie była aktywna w ciągu ostatnich 28 dni
- Twoja postać będąca właścicielem działki była grana przez mniej niż 120 minut
- Łączna liczba wydarzeń rzemieślniczych na działce jest mniejsza niż 50
- Łączna liczba elementów umieszczonych lub usuniętych na działce jest mniejsza niż 20
- Nic nie zostało wykonane, umieszczone ani usunięte przez Ciebie lub członka Twojego klanu na Twojej działce w ciągu ostatnich dwóch tygodni
Jeśli uważasz, że dotyczy to którejkolwiek z Twoich działek lub działki należącej do członków Twojego klanu, teraz jest czas, aby ponownie ją aktywować.
Nie mamy jeszcze ustalonej daty sesji czyszczenia, ale nie nastąpi to przed 19 sierpnia.
Zespół Mainframe
Nowy wygląd składników rzemieślniczych
Cześć Paxianie!
Nasz zespół zajmujący się światem gry ciężko pracował nad przygotowaniem kolejnej dużej aktualizacji zawartości i chciał podzielić się z Wami niektórymi z efektów swojej pracy w tym poście.
Oto kilka zrzutów ekranu przedstawiających to, nad czym pracowali. Mamy nadzieję, że Wam się spodobają!
Zespół pracujący nad światem gry ciężko pracował nad aktualizacją i ulepszeniem różnych składników rzemieślniczych. Chcieli, aby składniki były jak najbardziej atrakcyjne wizualnie, dlatego stworzyli bardzo szczegółowe modele i materiały. Wiele składników rzemieślniczych występuje w różnych stopniach jakości, co jest reprezentowane przez zmiany materiałów.
Oprócz składników rzemieślniczych, stworzyli także modele minerałów i mikstur. Nowe zasoby graficzne zostaną również wykorzystane do stworzenia ładniejszych i bardziej realistycznych ikon.
Chcemy również usłyszeć Wasze opinie! Zespół odpowiedzialny za walkę chce wiedzieć, które bronie są Waszymi ulubionym.
Jeśli macie problemy ze znalezieniem nazwanych wrogów podczas swoich wypraw do lochów, prosimy o podanie szczegółowych informacji w dedykowanym wątku.
Miłego weekendu wszystkim!
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Zapowiedź czyszczenia działek
Cześć Paxians!
Jesteśmy świadomi, że niektórzy z was mają trudności ze znalezieniem miejsc w niektórych obszarach bardziej ruchliwych odłamków, ponieważ są one pełne, a w rezultacie niektórzy gracze nie mogą dołączyć do swoich znajomych lub klanów, do których chcieliby dołączyć.
Planujemy przeprowadzić kolejną rundę „czyszczenia działki” w nadchodzącym miesiącu, podobną do tej, którą przeprowadziliśmy kilka tygodni temu. Ta kolejna runda będzie miała na celu zwolnienie większej ilości miejsca, a zatem wymaga więcej przygotowań - zastosujemy kilka kryteriów, aby mieć pewność, że zarzucimy szerszą sieć, ale usuniemy tylko naprawdę porzucone działki. W nadchodzących dniach podamy więcej szczegółów.
Niektórzy z was pytali, czy w planach jest przeniesienie postaci. Chociaż chętnie zaoferowalibyśmy taką możliwość, nie nastąpi to w najbliższej przyszłości, ponieważ musimy zobaczyć, jak przenieść budynki, zasoby itp., aby wasze doświadczenie było jak najsprawniejsze.
Miłego weekendu.
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Paxianie, pomóżcie ulepszyć PvP i pokażcie swoje najpiękniejsze miejsca w Pax Dei!
Witajcie Paxianie!
Mam nadzieję że miałeś dobry weekend!
Czekamy na Twoje uwagi na kilka tematów!
Informacje zwrotne dotyczące walki PvP: nasz zespół programistów szuka konkretnych opinii na temat walki w trybie PvP. Przejdź do dedykowanego wątku, aby odpowiedzieć na pytania i podzielić się opiniami, które pomogą nam uczynić PvP lepszym doświadczeniem dla wszystkich!
Filmy i/lub zrzuty ekranu są mile widziane w celu zilustrowania Twojej opinii.
Przesyłanie zrzutów ekranu: szukamy pięknych zrzutów ekranu dla naszego (fałszywego) biura podróży Pax Dei. Gdybyś miał spędzić wakacje w świecie Pax Dei, gdzie byś się wybrał? Możesz przesłać zrzuty ekranu miasta swojego klanu, przytulnej wioski nad rzeką, a nawet ulubionego miejsca na szczycie góry. Wybór nalezy do ciebie!
Nie zapomnij podać swojej nazwy serwera/postaci i/lub nazwy klanu, abyśmy mogli odpowiednio oznaczyć Cię w nadchodzącej komunikacji.
Zwiedzanie i podróżowanie w Pax…
Jeszcze raz dziękuję za wsparcie!
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Patch 17 lipca 2024
W dniu 17 lipca 2024 opublikowana została kolejna poprawka do Pax Dei. W poprawce tej zwiększono stacki surowców w następujący sposób:
- Stone z 20 do 100
- Clay z 20 do 100
- Beams z 10 do 20
- Planks z 20 do 50
- Pegs z 100 do 200
- Limestone z 20 do 100
- Granite z 20 do 100
- Nails z 100 do 200
- Studs z 100 do 200
- Flint z 20 do 100
Dodano także tabliczki pozwalające na oznaczanie kontenerów, tak aby łatwiej było znaleźć potrzebne przedmioty.
Wprowadzono także szereg zmian i ulepszeń, które mają na celu poprawę rozgrywki oraz usunięcie zgłoszonych błędów. Poniżej znajdziesz szczegółową listę zmian w grze.
Funkcje i zmiany w Pax Dei
Budynki
- NOWOŚĆ:Do gry dodano znaki budynków. Znajdziesz je w menu rekwizytów, ale zachowują się jak elementy budynków, budujesz je i umieszczasz na raz. Znaki można umieszczać na ziemi, na wszystkich rekwizytach i na wszystkich elementach budynków – z wyjątkiem innego Znaku.
- NOWOŚ Naciskając (F) podczas przytrzymywania elementu budynku w trybie budowy, możesz przełączać punkty przyciągania elementu budynku.
- Poprawiono komunikaty o błędach, gdy gra traci połączenie z serwerem budynku i gracz nie może wejść do gry.
Kamera
- Kamera kinowa (F7) jest teraz wyłączona poza Home Valleys. Innymi słowy, jest wyłączona w Wildlands, Dungeons i Lyonesse (obszar PvP).
Zasoby
- Do gry dodano śliwy. Bóg stworzył śliwy i zobaczyli, że była dobra. Ten dodatek będzie miał wpływ na lokalizację jabłoni, ale nie powinien mieć wpływu na inne zasoby.
Odpowiedź zwrotna użytkownika
- Pliki dziennika klienta będą gromadzone wraz z opiniami użytkowników, aby pomóc w debugowaniu.
Pismo
- Aktualizacja/dodawanie opisów przedmiotów do wszystkich przedmiotów dostępnych w grze.
Poprawki w Pax Dei
Instruktaż
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła się zawieszać, gdy otwarte były dialogi samouczka.
Zasoby
- Naprawiono częstotliwość wypadania skór, zwiększając je, i to nie tylko w przypadku niedźwiedzi. Bouvard the Grand Veneur w swojej książce Hunting Precis at the Crack of Dawn wyjaśnił, jak uczył swoje dzieci zbierania skór T2 z królików, ale wiele jego pism budzi kontrowersje.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego siatka zasobów wełny powodowała problemy z wydajnością klienta.
- Usunięto skórki Prime przed upuszczaniem. Było dla nich za wcześnie.
Budynek
- Naprawiono błąd, w wyniku którego rekwizyty i rzemieślnicy mogli popaść w zepsucie, stać się niewidzialni podczas kolizji lub nie zostać odpowiednio zniszczeni bez zwracania zasobów. Wszystko powinno już zostać naprawione, ale jeśli tak nie jest, daj nam znać.
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy gracze z określonymi ustawieniami mogli zmieniać uprawnienia skrzyń innych graczy – nie możemy powiedzieć więcej, ale było to paskudne.
- Naprawiono błąd, przez który sprawdzenie integralności małych rekwizytów nie pozwalało na umieszczenie ich na ziemi i uległy zniszczeniu.
- Naprawiono problem polegający na tym, że niektórzy użytkownicy napotykali błąd „początkowa replikacja nie powiodła się” i zostali wyrzuceni z serwera.
Rzemiosło
- Naprawiono dziwne i nieoczekiwane zniknięcie przepisu na rodzynki. W zasadzie odłożyliśmy to z powrotem.
- Naprawiono błąd, przez który ikoną przedmiotu Farmhouse Roast był kurczak, a nie pieczony jeleń. Niektórzy powiedzieliby: ziemniak, ziemniak.
- Naprawiono błąd, przez który przepisy u rzemieślników przetwarzających (czyli rzemieślników działających na czas) były widoczne przed oficjalnym odblokowaniem przez gracza.
- Naprawiono kilka niespójnych nazw w stole kaletniczym.
- Naprawiono opisy mięsa wilka w warsztacie wędliniarskim, ponieważ nie zgadzały się z tym, co zostało wyprodukowane.
Walka
- Naprawiono błąd, przez który ogłuszone postacie nadal mogły blokować, choć nie powinny.
NPC
- Naprawiono błąd, przez który NPC mogli przestać reagować i nie dało się ich zabić.
- Naprawiono błąd, przez który kroki NPC nie były zorientowane w oparciu o orientację NPC.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł zostać wyrzucony i poważnie uszkodzony w wyniku wskoczenia na NPC-ów. Było jednak kilka chwalebnych zgonów.
- Naprawiono błąd powodujący, że NPC Zaczarowany Egzorcysta obracał się wokół siebie pomiędzy atakami.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego NPC utknęli w wodzie.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego można było manipulować licznikami czasu odrodzenia, aby wymusić odrodzenie rzadkich spawnów.
Teleport
- Naprawiono błąd, który powodował, że teleportacja do Home Shrine w innej prowincji powodowała teleportację postaci do współrzędnych sanktuarium w bieżącej prowincji zamiast do odpowiedniej prowincji.
- Ikona Home Shrine nie jest już wyświetlana, gdy postać nie znajduje się w swojej prowincji.
Świat
- Naprawiono błąd powodujący, że niektóre jaskinie miały lukę w geometrii, przez którą gracz mógł wpaść.
- Naprawiono błąd, przez który w dużym forcie na północy Inis Gallia nie było NPC.
- Naprawiono błąd powodujący znikanie postaci niezależnych i graczy, gdy byli zasłonięci przez otoczenie.
- Naprawiono różne części miejsc PVE, w których brakowało kolizji.
Klan i party
- Naprawiono błąd, przez który w niektórych scenariuszach interfejs klanu nie aktualizował się automatycznie. Gdy gracz zostanie zaproszony do klanu z otwartym interfejsem klanu, powinien otrzymać jednocześnie powiadomienie i aktualizację interfejsu użytkownika klanu.
Umiejętności
- Umiejętność kuszy została usunięta z gry, ponieważ (jeszcze) nie ma kuszy.
Interfejs użytkownika
- Naprawiono problem polegający na tym, że po naciśnięciu klawisza ESC można było wchodzić w interakcję z tłem.
- Naprawiono problem polegający na tym, że klawisz Enter nie zawsze zamykał oświadczenie EA.
Patch 5 lipca 2024
Witajcie Paxianie!
Oto przegląd stanu problemów na dzień 5 lipca. Należy pamiętać, że nie jest to lista wyczerpująca, ale podkreśla najważniejsze w tej chwili kwestie.
W najnowszej łatce te problemy zostały rozwiązane w grze. Dziękuję za pomoc w zidentyfikowaniu problemu:
- Naprawiono błąd powodujący brak postaci niektórych graczy.
- Poprawiono prędkość animacji cięcia drewna
- Pływanie nie powoduje już w niektórych przypadkach zawieszania się gry
- Naprawiono błąd, przez który nakładające się przedmioty stawały się trudne do usunięcia (np. niektóre drzwi uniemożliwiały otwarcie pobliskich skrzyń)
Badamy poniższe problemy i zapewniamy aktualizację tak szybko, jak to możliwe:
- Program uruchamiający grę nie działa poprawnie (jeśli dotyczy to Ciebie, skontaktuj się z nami za pośrednictwem pomocy technicznej, aby uzyskać więcej informacji na potrzeby naszego dochodzenia)
- Gracze spadają z mapy i nie mogą odzyskać swoich zwłok
- Skrzynie i inne wytworzone przedmioty po zniszczeniu nie są prawidłowo zwracane do ekwipunku i powodują niewidzialną kolizję
Dziękuję za Twoje wsparcie.
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Patch 2 lipca 2024
Witajcie Paxianie!
Nasze serwery będą w trakcie konserwacji w dniu 2 lipca 2024 r. o godzinie 13:00, aby wdrożyć łatkę wprowadzającą kilka zmian, a także kilka poprawek błędów. Oto kilka punktów, które mogą zainteresować niektórych z Was:
- Dodano opcję odwracania myszy
- Zwiększono częstotliwość pojawiania się gliny, lnu i nieczystego żelaza oraz liczbę miejsc pojawiania się
- Naprawiono błąd, przez który niedźwiedzie brunatne nie upuszczały łupów
- Naprawiono błąd powodujący teleportację gracza na środek bieżącej mapy, a nie do jego domowej świątyni, jeśli znajdowała się ona w innej prowincji
Pamiętaj również, że pracujemy nad osobną poprawką, która rozwiąże problem związany z niepoprawnym działaniem uprawnień do skrzyń i klanu. Zostanie wdrożony, gdy tylko będzie gotowy.
Na marginesie, nasze zespoły badają problem polegający na tym, że gracz nie może uzyskać dostępu do kontenerów, rzemieślników i nagrobków, ani podnieść przedmiotów, jeśli w pobliżu stoi inny gracz. Obecnie nie mamy żadnego przewidywanego czasu dotyczącego rozwiązania tego problemu.
Dziękujemy wszystkim, którzy już udostępnili swoje zrzuty ekranu na kanałach udostępniania multimediów. Prosimy o dalsze udostępnianie!
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Szczegóły w artykule Pax Dei patch notes - 2.07.2024
Patch Notes - 26.06.2024
Witajcie Paxianie,
Dzisiaj jest nasza pierwsza aktualizacja klienta od początku wczesnego dostępu. Ma na celu naprawienie niektórych z najbardziej irytujących błędów, z którymi się spotykasz.
Poprawki błędów:
- Naprawiono błąd powodujący brak odpowiedzi wielu funkcji związanych z klanem.
- Naprawiono problem z własnością kontenerów, który sprawiał, że były one niedostępne dla wszystkich.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze korzystający z programu uruchamiającego zacinali się podczas próby zalogowania.
- Naprawiono różne problemy z awariami.
- Poprawiono niezawodność poprawki odradzania się NPC.
Badamy poniższe problemy i zapewniamy aktualizację tak szybko, jak to możliwe.
- Węzły wydobywcze stają się nieinteraktywne – nadal mamy problem z ich odtworzeniem w 100% przypadków.
- Problemy z umieszczaniem niektórych rekwizytów – głównie ławek, rzemieślników i skrzyń – pracujemy nad rozwiązaniem.
- Teleportacja do domu nie działa, gdy znajdujesz się w innym regionie niż Twoja ojczyzna – pracujemy nad rozwiązaniem.
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Strona 4 z 16