Aktualności
Polskie Klany wybierają serwer DAGDA
Polskie klany Pax Dei informują, że ich wybór padł na serwer DAGDA. W gronie klanów, które będą tworzyć polską społeczność na tym serwerze, znajdują się:
- Vordmor
- Dzieci Peruna
- Adamczycha
- SP z o.o
- oraz wiele innych pomniejszych polskich grup
Zapraszamy wszystkich polskich graczy do wspólnej zabawy i budowania polskiej obecności w tej wirtualnej krainie.
Do zobaczenia w grze!
Lista shardów wczesnego dostępu
Witajcie ponownie Paxianie,
Wiemy, że wszyscy bardzo nie możecie się doczekać listy shardów, która zostanie otwarta 18 czerwca na początku wczesnego dostępu, aby lepiej zorganizować współpracę z członkami klanu i innymi towarzyszami przygód, więc oto jest!
Fragmenty będą znajdować się w 3 różnych regionach geograficznych:
- NA (Wschód),
- UE (Niemcy),
- SEA (Singapur).
Będą też fragmenty RP (czyli odgrywania ról) dla tych, którzy będą chcieli poznać Pax Dei z elementami odgrywania ról. JEDNAKŻE nie będziemy narzucać żadnej konkretnej reguły na tych shardach i nie będzie też moderacji zależnej od RP. Ufamy, że nasza społeczność będzie zachowywać się tak, jak powinna i nie zakłócać przygód RP innym. Jeśli nie chcesz RP, masz inne shardy, na których możesz grać.
Będziemy uważnie monitorować populację każdego sharda i w razie potrzeby otwierać nowe.
Lista shardów, które zostaną otwarte 18 czerwca
NA (wschodnie stany USA)
- Prometeusz
- Freja
- Selena
- Cernunnos
- [RP] Danu
UE Środkowa (Niemcy)
- Tyr
- Hekate
- Fenrira
- Dagda
- [RP] Demeter
MORZE (Singapur)
- Morana
Możesz stworzyć postać na wybranym shardzie, nawet jeśli nie mieszkasz w regionie geograficznym, w którym się on znajduje. Ponadto Twoje konto nie jest powiązane z jednym shardem ani regionem. Możesz tworzyć swoje postacie w różnych regionach, a jeśli masz wiele parceli, możesz także przejąć je w różnych regionach.
Przykład: Masz pakiet Rzemieślnika i dwie dostępne parcele. Możesz stworzyć pierwszą postać na Fenrir (UE), zająć jedną parcelę tutaj, a następnie stworzyć drugą postać na Selene (USA) i zająć na niej swoją drugą parcelę. W tym momencie nadal możesz tworzyć inne postacie w innych shardach i regionach, ale nową parcelę możesz przejąć dopiero po zwolnieniu jednej z wcześniej umieszczonych. Należy jednak pamiętać, że nie są one ze sobą powiązane i na chwilę obecną nie jest możliwy transfer postaci.
Tym z Was, którzy mają zainstalowanego klienta z poprzednich sesji testowych, zdecydowanie zalecamy jego odinstalowanie i ponowne pobranie w dniu premiery, aby uniknąć jakichkolwiek problemów.
Przygotuj się!
Pax vobiscum,
The Mainframe Team
Wizja stojąca za Pax Dei
Witam ponownie Paxian,
Ponieważ wczesny dostęp jest już tuż za rogiem, chcieliśmy ponownie przedstawić wizję naszej gry. Pax Dei to niezwykła gra i dostajemy wiele pytań o to, co to właściwie jest. Ten artykuł ma na celu dokładniejsze określenie, czym jest Pax Dei, a my zaczniemy od tego, czym NIE jest – nie dlatego, że jest to zabawniejsze, ale żeby mieć pewność, że nie poczujecie się wprowadzeni w błąd. W drugiej części omówimy obecny stan gry i nasze plany na nadchodzące miesiące.
Czym NIE jest Pax Dei
Pax Dei nie jest grą MMO z parkiem tematycznym.
Nie mamy NPC-ów z żółtymi wykrzyknikami, którzy informują, że stracili córkę w lesie. Nie ma liniowej, skryptowej rozgrywki, która zmuszałaby graczy do przebywania w grupach o ustalonej wielkości lub w prywatnych instancjach.
Strefy i sprzęt nie są zamykane na podstawie wymagań minimalnego poziomu. Istnieją świetne gry, które to robią, ale nie o to chodzi w Pax Dei. W Pax Dei świat sam w sobie jest tajemnicą. Nikt nie trzyma Cię za rękę i możesz zapuszczać się tak głęboko, jak chcesz – na własne ryzyko.
Pax Dei nie jest symulatorem średniowiecza.
Choć inspirowany europejskim średniowieczem oraz mitologią i przesądami tamtych czasów, Pax Dei nie stara się zachować wierności historycznej i nie rozgrywa się w naszym prawdziwym świecie. Nasz świat to świat, w którym mity, magia, cuda i potwory z tamtej epoki są rzeczywiście realne, co z kolei odzwierciedla podstawowe prawdy o życiu w tamtych czasach.
Pax Dei nie jest grą o przetrwaniu.
Tak, Pax Dei oferuje wiele rozgrywki podobnej do gier z gatunku survivalu. Twoja postać zaczyna od niczego, ale nie umrzesz z głodu, jeśli nie będziesz jeść i spać. Duża część Pax Dei kręci się wokół rzemiosła i budowania, ale gracze i NPC nie mogą napadać na Twój dom.
Chociaż Pax Dei i survival mają pewne podobieństwa, nie zaprojektowaliśmy jej jako gry przetrwania. Kiedy już ustabilizuje się struktura społeczna, kiedy niektóre klany zaczną rządzić niektórymi dolinami, gra drastycznie odejdzie od gatunku przetrwania.
Pax Dei nie jest grą akcji.
W Pax Dei nie będziesz mógł spieszyć się, aby osiągnąć maksymalny poziom w ciągu tygodnia. Nie ma maksymalnego poziomu postaci. Nie będziesz także w stanie znaleźć dzikich zwierząt za każdym drzewem lub niektórymi polanami, gdy wszystkie podstawowe zasoby znajdują się blisko punktu początkowego.
Zamiast tego poznasz swoje otoczenie, krajobraz, skróty i miejsca, w których można znaleźć dobre miejsca na zasoby – i podzielisz się nimi (lub nie) ze swoim klanem lub tym przyjaznym sąsiadem, który często przechodzi obok, aby sprawdzić, czy czegoś nie potrzebujesz.
W Pax Dei spodziewaj się, że wszystko zajmie trochę czasu. Budowa zamku wymaga wiele wysiłku. Podobnie jest z tworzeniem sprzętu, który umożliwi ci wyprawę do głębokich lochów. Świat jest ogromny, a podróżowanie wymaga czasu, więc poznanie całego Stworzenia jest ogromnym wyzwaniem.
Chcemy, aby Pax Dei stało się żywym, wspólnym światem, który może dać Ci tysiące godzin radości, sam lub z przyjaciółmi (starymi lub nowymi), w wybranym przez Ciebie tempie.
Pax Dei nie jest grą dla jednego gracza.
Królestwo jednego nie ma prawdziwego króla. Chcemy, aby gra solo była bardzo przyjemna i aby można było w nią grać bez dołączania do klanu. Biorąc to pod uwagę, zaprojektowaliśmy Pax Dei, aby zachęcać do gry grupowej, a w najtrudniejszych zakątkach gry nie można grać w pojedynkę.
W swej istocie Pax Dei polega na grze w świecie współdzielonym z innymi graczami, oferując sposoby łączenia i uzupełniania różnych stylów gry. Wierzymy, że Pax Dei naprawdę zabłyśnie w interakcjach społecznych między graczami, czy to w ramach współpracy, czy konfliktu, zorganizowanych lub nieustrukturyzowanych, planowanych lub powstających.
Czym jest Pax Dei
Społecznościowe sandbox MMO.
Pax Dei to całkowicie nieliniowa gra, w której wszystko dzieje się w otwartym świecie. Nie ma mechaniki instancji dla poszczególnych drużyn, takich jak instancyjne lochy, i nie ma obszarów, które usuwałyby graczy ze wspólnego placu zabaw.
Budujesz swój dom w świecie, aby każdy mógł go zobaczyć i odwiedzić. Możesz swobodnie podróżować po świecie i odwiedzać innych graczy oraz ich wioski, handlować z nimi lub dołączać do przygód z ludźmi, których przypadkowo spotykasz w dziczy. Celem jest maksymalizacja możliwości znaczących interakcji społecznych.
Filary gry
Pax Dei opiera się na trzech odrębnych filarach gry, które odpowiadają różnym stylom gry, ale ostatecznie wszystkie są ze sobą pośrednio powiązane. W Heartlands (przeważnie) spokojna rozgrywka na swoim gospodarstwie polega na zbieraniu zasobów, wytwarzaniu i budowaniu domu.
Rozgrywka przygodowa przeniesie Cię do Wildlands, gdzie możesz sprawdzić się w walce PVP i PVE oraz zdobyć rzadkie zasoby.
I wreszcie, rozgrywka na poziomie cywilizacji pozwoli dużej liczbie graczy zjednoczyć się we wspólnym celu, czy to opanowania rynku produkcji smardzów, budowie katedry czy wypowiedzeniu wojny rywalizującemu królestwu.
Niezależnie od tego, jak zdecydujesz się grać, chcemy, aby Pax Dei było przyjemne i znaczące – niezależnie od tego, czy jest to najlepszy kowal w Twojej dolinie, czy najbardziej bezwzględny gracz PvP w świecie.
Żyjący świat
To, co staramy się zbudować dzięki Pax Dei, to żywy, oddychający świat. Świat, który ożywa dzięki działaniom graczy pracujących razem lub przeciwko sobie. Miejsce, w którym możesz zbudować domostwo, postawić kuźnię lub otworzyć gospodę. Miejsce powstających cywilizacji. Z miastami. Z tętniącymi życiem gildiami handlowymi i rzemieślniczymi. Z kościołami i katedrami, fortami i zamkami. Gdzie gracze mogą budować królestwa, gromadzić armie rycerzy i wyruszać na wojnę… lub sprzedawać kwiaty na rynku. Pax Dei jest tym, co z niego zrobisz.
Mamy nadzieję, że ten manifest dał wam dobry obraz naszej wizji Pax Dei. Za kilka tygodni gra i świat będą wyglądać i sprawiać wrażenie zupełnie innego, gdy klany i inne struktury społeczne zostaną na dobre ustanowione. Niektóre doliny będą gęsto zabudowane domami i fortami, oferując mnóstwo okazji do handlu i interakcji społecznych. Klany najemników będą oferować swoje usługi odzyskiwania cennych przedmiotów z głębokich lochów, a biegający w samych gatkach śmieciarze będą czatować w Lyonesse na niefortunnych poszukiwaczy przygód, których można ograbić!
Mimo wszystko księżyc nadal będzie koił po nocach, a słońce nadal będzie oświetlać świat.
Czekajcie na część 2. Powinna się pojawić... niedługo!
Pax vobiscum
Zespół Mainframe
Podsumowanie Pax Dei Preview Week
Witajcie Paxianie,
Mamy nadzieję, że oglądanie wydarzenia Tygodnia podglądu podobało Ci się tak samo jak nam i że nie przegapiłeś żadnej akcji na kanale swoich ulubionych streamerów!
Do konkursu Villa Extravaganza (budownictwo) otrzymaliśmy ponad 45 zgłoszeń i wszystkie były świetnej jakości! Byliśmy pod wrażeniem kreatywności, sposobu wykorzystania zasobów i sposobu, w jaki uczestnicy wykorzystali ziemię w swoich konstrukcjach. Wybór zwycięzców był trudny, ponieważ każda praca miała w sobie coś wyjątkowego. Nasze jury, składające się z kilku projektantów gier, w końcu dokonało poniższego wyboru.
W końcu nie mamy jednego zwycięzcy, ale czterech! Każdy ma coś wyjątkowego w swojej wiosce, zarówno pod względem wyglądu, ogólnego projektu, jak i architektury.
Gratulacje:
- Nina i przyjaciele za ich przytulną małą wioskę (https://www.twitch.tv/nina96_ )
- Dobrodziejowi za ich potężną fortecę na szczycie góry! (https://kick.com/dobrodziej )
- Calek i jego klan Linwood za tę ładną wioskę i gigantyczną głowę smoka (https://www.twitch.tv/calekspace)
- SpaceGoatOne za ładny mały plac i wielką dbałość o szczegóły! (https://www.twitch.tv/spacegoatone)
Przejrzyj wszystkie zgłoszenia zwycięzców w filmie podsumowującym:
Mamy też cztery wyróżnienia!
ScokSC2 – za ich małą, przytulną obudowę (https://www.twitch.tv/scoksc2)
FyroGaming – za piękną reprezentację zorganizowanego chaosu (https://www.twitch.tv/fyrogaming)
Foxeur, Ogeru, ShadocTV i Lord Grimli dla ich miasta nad jeziorem (https://www.twitch.tv/thefoxeur / https://www.twitch.tv/ogeru / https://www.twitch.tv /shadoc_tv / https://www.twitch.tv/lordgrimli_ )
Tomzerowi za optymalne wykorzystanie drewna (https://www.twitch.tv/tomzersrp )
Gratulujemy każdemu zwycięzcy, osobom, które otrzymały wyróżnienia oraz ich społecznościom. Wszyscy z powyższych otrzymają kilka fajnych nagród, takich jak subskrypcje Twitcha i pakiety głównego założyciela dla Pax Dei. Pamiętaj również, że wszyscy uczestnicy, którzy ukończyli wyzwania, otrzymają także subskrypcje na Twitchu dla swoich społeczności.
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe
Pax Dei Preview Week - Last day
Witajcie Paxianie,
Dzisiaj, 11 czerwca 2024 r. o godzinie 20:00, odbędzie się ekskluzywna transmisja z naszym zespołem programistów na kanałach AnnieFuchsia i DannehTV!
Będą relacjonować wydarzenie Tygodnia Przedpremierowego i ujawnić zwycięzców wyzwania Villa Extravaganza. Zobaczmy najpiękniejsze i najbardziej oryginalne dzieła powstałe podczas tego wydarzenia społecznościowego!
Ponadto Pétur, dyrektor projektu i Reynir, dyrektor gry, omówią, nad czym pracowały zespoły i co się gotuje!
Nie przegap także ekskluzywnej prezentacji naszego najnowszego zwiastuna!
Transmisja będzie prowadzona w języku angielskim. Jeśli chcesz ponownie transmitować i komentować w swoim własnym języku, nie krępuj się.
Do zobaczenia za kilka godzin na Twitchu!
Zespół Mainframe
Preview Week - znane problemy
- Naciśnięcie W podczas animacji pierwszego zamachu toporem 2H blokuje wprowadzanie danych przez gracza
- Niepowodzenie wytwarzania upuszcza stworzony przedmiot na podłogę (zamiast zwracać go do ekwipunku)
- Gracz, którego zwłoki zostały przywołane przez członka drużyny, nie widzi ruchu ciała swojej postaci, dopóki nie zaakceptuje wskrzeszenia
- Noszenie marnych spodni materiałowych tworzy przezroczystą szczelinę w pobliżu talii postaci dla postaci męskich
- Efekty wizualne Czarnego Niedźwiedzia są przysłonięte przy ustawieniach niskiej jakości
- Model postaci gracza może pojawić się jako jego włosy w interfejsie użytkownika klanu i drużyny
- Wiele przedmiotów do noszenia ma problemy z przycinaniem
- Zamiana narzędzi z określonymi typami broni podczas ruchu może spowodować brak możliwości ataku
- Po zniszczeniu kreatora spotkań można usłyszeć efekty dźwiękowe pętli przetwarzania
- Parcele zajęte w dowolnej strefie Heartland są widoczne na mapie wewnątrz lochów
- Głowa postaci ma widoczną szczelinę w miejscu połączenia z tułowiem przy ustawieniach niskiej jakości
- Problem graficzny; czasami podczas umieszczania, niszczenia obiektów budowlanych i wycinania drzew pojawia się ostra linia prosta
- Światła ze źródeł światła innych graczy nie są widoczne, gdy źródło światła jest poza zasięgiem kamery
- We wszystkich strukturach Caves_M_02 we wszystkich prowincjach występuje luka w geometrii krajobrazu. Luka pozwala Graczowi na swobodne poruszanie się poza granicami.
- Umieszczenie podpór na trójkątnym kamiennym fundamencie powoduje ich pęknięcie, ponieważ wydaje się, że między fundamentem a podporą jest niewielka odległość.
- Ustawienie odległości przesyłania strumieniowego na zero procent spowoduje wiele problemów z grafiką.
- Inni gracze są niewidoczni dla użytkownika podczas przesyłania strumieniowego do obszaru, dopóki drugi użytkownik nie przekaże danych wejściowych swojej postaci.
- Jeśli Gracz z niekompletnym stosem przedmiotu spróbuje podnieść ten sam przedmiot z ziemi, ale nie ma wystarczającej ilości miejsca w ekwipunku, uniemożliwi mu to złapanie go, zamiast uzupełnić bieżący stos ekwipunku i zostawić resztę z przedmiotów leżących na ziemi.
- Przełączanie między trybami okna powoduje problemy z rozdzielczością.
- Opcja Rozmycie w ruchu nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Nie ma wizualnej różnicy pomiędzy włączoną lub wyłączoną opcją Rozmycie w ruchu.
- W szczególnych okolicznościach Gracz może zostać odrodzony wysoko nad ziemią po zmianie prowincji.
- Nie można uruchomić automatycznego biegu, trzymając młot konstrukcyjny.
Pax Dei Preview Week - Gallia's Grand Gathering
Wydarzenie online od 7 czerwca do 10 czerwca
Transmisja zamykająca 11 czerwca na kanałach AnnieFuchsia i Danneh
Lista wyzwań:
- 7 czerwca — Wielka Ekspedycja: Eksploruj Pax Dei i upoluj określone stworzenia.
- 8 czerwca – Zielnik galijski: Zbierz listę zasobów rozsianych po Galii.
- 9 czerwca – Para Bellum: Przygotuj się do walki, pokonaj niektórych nazwanych i wejdź do strefy PvP – na własne ryzyko.
- 10 czerwca — Villa Extravaganza: Zbuduj ze swoim klanem najładniejszy dom, wioskę lub zamek.
Lista twórców treści biorących udział w wydarzeniu:
- Dobrodziej - https://kick.com/dobrodziej
- Sirmisiek - https://www.twitch.tv/sirmisiek
Informacje o Preview Week
Witamy na naszym pierwszym wydarzeniu społecznościowym: Wielkim Spotkaniu Gallii!
Co czeka na horyzoncie, gdy opuścisz swoją rodzinną dolinę? W ramach wydarzenia Tygodnia Przedpremierowego wybierasz się na przygodę!
- Postacie – w ramach tego wydarzenia każdy uczestnik otrzymuje cztery miejsca na postacie, dzięki czemu możesz odkrywać rozległy świat Pax Dei tak długo, jak chcesz.
- Parcela - Na potrzeby tego wydarzenia każdy uczestnik będzie miał dwie parcele. Te dwie parcele są oddzielne i mogą być używane w dowolnym regionie, razem lub osobno.
- System rozpadu - Jeśli chodzi o najnowszą Alfę, istnieje teraz system rozpadu. Zwolnienie parceli lub usunięcie postaci z parcelą spowoduje opuszczenie wszystkich budynków i ekwipunku w świecie gry. Wszystkie kontenery, ich zawartość oraz wszystko inne umieszczone na działce stanie się publiczne. Jeśli gracz zajmie parcelę w tym samym miejscu, automatycznie przejmuje kontrolę nad wszystkim, co tam pozostało, a proces rozkładu zostaje zatrzymany.
- Ostatnie zmiany w walce — wprowadziliśmy wiele zmian (dużych i małych) do bieżącej rozgrywki, aby poprawić wrażenia z gry i szybkość reakcji walki, lokomocji oraz rąbania drewna/wydobycia. Główne problemy, na które zwracaliśmy uwagę w tej iteracji, wiązały się z ogólnym poczuciem braku reakcji sterowania i niezgrabnym uczuciem „pływania”, jakiego doświadczali gracze, próbując manewrować i wykonywać czynności. Co najbardziej zauważalne, możesz teraz znacznie łatwiej przełączać się pomiędzy atakiem/ruchem, gdzie akcje bojowe nie zmuszają cię do pozostania w miejscu przez długi czas po uderzeniu. Przyspieszenie postaci jest również szybsze, a przejścia w turach są bardziej responsywne i zachowują się spójnie. Podczas ścinania drzew i wydobywania postać obraca się teraz prawidłowo w stronę drzewa lub złoża wydobywczego.
Kilka dodatkowych ważnych punktów:
Wprowadzono wspomaganie celowania
Naprawiono sekwencję specjalnego ataku włócznią
Gracze w trybie PvP nie widzą już wrogich graczy na mapie - Wczesny postęp w grze — wprowadziliśmy wiele zmian we wczesnym rozwoju Twojej postaci, jeśli chodzi o umiejętności rzemieślnicze i odblokowywanie przepisów. Powinno to przebiegać znacznie płynniej i mniej ograniczająco niż podczas poprzedniego testu alfa.
- Rzemiosło – daliśmy wszystkim profesjom trochę miłości, przywracając wszystko, w szczególności poziom trudności niektórych wczesnych przepisów. Nowe rodzaje zasobów z Wilderness Alpha, takie jak jabłka, cebula i chmiel, nadal są dostępne. Gotowanie i destylacja stały się teraz rzeczywistością – możesz nawet mieć swój własny młyn zbożowy!
- Budynki – Masz dostęp do tych samych nowych elementów i elementów dekoracji – rekwizytów – co w poprzednim teście alfa. Co więcej, musisz teraz wytwarzać rekwizyty na stole warsztatowym, aby zdobyć je jako przedmioty w swoim ekwipunku, zanim będziesz mógł umieścić je na swojej działce z menu Budowa. Ta zmiana oznacza, że możesz stworzyć rekwizyt i dać go lub sprzedać komuś innemu!
- Wrogowie – wrogie stworzenia i NPC są nadal tak samo mądrymi i groźnymi przeciwnikami, jak w poprzedniej wersji alfa, wymagającymi strategii i umiejętności do pokonania. Dzika przyroda jest teraz naprawdę dzika, a lochy niezwykle niebezpieczne. Uwaga na borsuki!
- Trwałość i naprawa przedmiotu — wdrożyliśmy mechanikę trwałości i naprawy. Aby mieć pewność, że Twój sprzęt pozostanie w doskonałym stanie podczas wszystkich przygód, możesz naprawiać uszkodzony sprzęt, broń i narzędzia na stanowisku rzemieślniczym używanym do ich wytworzenia: podstawowe narzędzia na stole warsztatowym stolarza, naramiennik płytowy na stole warsztatowym płatnerza, ubrania na stole krawieckim. Naprawa nie kosztuje zasobów, ale zmniejszy trwałość przedmiotu.
- Materiały eksploatacyjne — podróż do wielkości wymaga pożywienia, dlatego sprawiliśmy, że jedzenie stało się bardziej znaczące niż wcześniej. Niezależnie od tego, czy są to jagody zwiększające twoją wytrzymałość, czy gotowane przysmaki, które zapewniają potężne wzmocnienia, uzupełnianie twojego zdrowia i energii zostało szeroko rozwinięte i otrzymało pierwsze silne balansowanie.
- Świat – Wprowadziliśmy wiele zmian w świecie gry, od oświetlenia i przejść biomów po eksplorację jaskiń. Te subtelne, ale znaczące ulepszenia poprawiają ogólną atmosferę i zanurzenie się w grze, sprawiając, że każdy zakątek wydaje się żywy i tętniący życiem. Ponadto lochy różnią się teraz wizualnie, co zapewnia bardziej wciągające wrażenia.
- Gracz kontra Gracz – prowincja Lyonesse, obszar nie objęty boską ochroną Pax Dei, jest przeznaczona dla naszych fanów PvP. Lyonesse leży w centrum współczesnego świata, można do niego dotrzeć z czterech pozostałych prowincji. Wejście do Lyonesse spowoduje oznaczenie graczy do PvP.
Gracze, którzy zginą w Lyonesse, będą mogli zobaczyć, jak inni rabują ich rzeczy. Tak, w naszym obszarze PvP obowiązuje system „full loot”. Wszystko, co masz w ekwipunku lub w wyposażeniu, może zostać zrabowane z twoich zwłok, jeśli zginiesz lub umrzesz w wyniku upadku. Uważaj na sprzęt, który zabierasz w dane miejsce. Nie chcesz stracić swojego najlepszego wyposażenia!
Dlaczego w takim razie miałbyś jechać do Lyonesse? W Lyonesse znajduje się wiele cennych zasobów, zwłaszcza rud czystego żelaza. Czyste żelazo jest również dostępne poza Lyonesse, ale w małych ilościach.
PvP i PvE nie mają osobnego balansu. Wszędzie obowiązują te same obrażenia i skutki. Pracujemy nad dodatkowymi odpornościami na efekty ogłuszenia, ale pamiętajcie, że w tej konfiguracji umiejętności takie jak Uderzenie Tarczą działają również na graczy. Należy jednak pamiętać, że teraz Uderzenie Tarczą ma skrócony czas trwania ogłuszenia i nie daje już malejących efektów. Uderzenie Tarczą II i III znacznie zwiększyło generowanie aggro i obrażenia.
Rozumiemy, że ta implementacja PvP jest bardzo wymagająca. Naszym celem jest rozpoczęcie dyskusji między Wami, a nami na temat tego, gdzie w grze powinien znaleźć się zestaw funkcji PvP. Jesteśmy w pełni zaangażowani w stworzenie gry, która będzie działać zarówno dla graczy PvE, jak i PvP i będzie przyjemna bez względu na to, co wolisz. Żeby było jasne, nie mamy zamiaru narzucać PvP żadnemu graczowi, więc jest mało prawdopodobne, że umożliwimy otwarte PvP w obszarach PvE. Jednakże planujemy wprowadzić elementy rozgrywki PvP poza Lyonesse, w tym rozgrywkę łączącą bezpośredni konflikt PvP na małą skalę z rozgrywką społeczną na większą skalę, obejmującą klany i większe hierarchie społeczne. Jeśli wsłuchasz się uważnie, usłyszysz szepty Rycerzy, Baronów i Królowych.
Naprawiliśmy także wiele problemów i błędów z poprzedniego testu alfa, a także wprowadziliśmy szereg zmian dotyczących interfejsu użytkownika.
Strona 4 z 14