Aktualności
Wilderness Alpha - strefy, prowincje i doliny domowe
Wilderness Alpha będzie znacznie większy niż poprzedni test. W planach jest zaproszenie co najmniej 100 000 graczy i otwarcie wielu kopii świata w dwóch regionach, aby je wypełnić i sprawdzić infrastrukturę.
Poniżej znajdziesz listę prowincji i dolin domowych na każdym serwerze, dzięki czemu możesz z wyprzedzeniem zdecydować, gdzie zbudujesz swój dom, wioskę lub zamek.
Po pierwsze region.
Region wyznacza fizyczną lokalizację serwerów, co wpływa na opóźnienia. Na potrzeby tego testu będą dwa niepołączone ze sobą regiony: jeden w UE i jeden w USA. Gracze nie są segregowani według lokalizacji geograficznej, każdy może tworzyć postacie w dowolnym regionie.
Po drugie Shard.
Shard, podobny do serwera lub świata, reprezentuje kopię świata gry. W tym teście dostępnych będzie wiele Shardów. Shardy nie są ze sobą połączone, więc upewnij się, że Ty i Twoi znajomi wybieracie ten sam Region i Shard.
Obecnie nie jest planowane otwarcie zbyt wielu Shardów na raz. Prawdopodobnie na początek zostaną otwarte cztery shardy – dwa w USA i dwa w UE. Nowe zostaną otwarte, gdy te pierwsze będą wystarczająco zapełnione, a zanim się zapełnią. Gracze zostaną poinformowanie przed otwarciem nowych odłamków, aby mogli łatwo zaplanować, gdzie osiedlić się ze znajomymi/klanem.
Po trzecie, prowincja i dolina domowa.
Prowincja to rozległy obszar geograficzny z wieloma dolinami i pasmami górskimi. Obecnie jest pięć prowincji oferujących teren o powierzchni około 300 km².
Doliny domowe to mniejsze strefy w prowincji. To jedyne miejsca, w których można zdobyć Działkę i zbudować swój dom.
Tworząc swoją postać, wybierzesz początkową prowincję i dolinę macierzystą. Do wyboru są cztery prowincje: Ancien, Merrie, Kerys i Inis Gallia. W prowincji PVP Lyonesse brakuje Boskiej ochrony (znanej również jako Pax Dei), więc zajmowanie działki i budowanie obozu jest tam zabronione.
Teoretycznie nie ma rozróżnienia pomiędzy dolinami domowymi pod względem rozgrywki. Wszystkie powinny oferować podstawowe zasoby i wszystkie Prowincje powinny zawierać te same zasoby.
Zasoby będą logicznie rozmieszczone. Na przykład glina i trzciny występują obficie w pobliżu strumieni wody, a pewne zasoby można znaleźć w określonych biomach. Dlatego też, niezależnie od wyboru doliny domowej, niektóre zasoby będą łatwe do znalezienia, podczas gdy inne mogą stanowić większe wyzwanie. Ponadto niektóre zasoby nie odradzają się dokładnie w tym samym miejscu po ich zebraniu. Dlatego komunikacja i współpraca mogą okazać się kluczowe.
Streszczenie
Najpierw musisz wybrać swój region (UE lub USA) i swój świat/shard, następnie musisz wybrać początkową prowincję i dolinę macierzystą.
Aby lepiej przegrupować się ze znajomymi lub klanem, najlepiej byłoby zidentyfikować swoją lokalizację w następujący sposób: Region / nazwa shardu / prowincja / dolina macierzysta. Na przykład EU / Arcadia / Merrie / Shire lub US / Annwyn / Ancien / Tolosa.
Lista shardów według regionu:
EU Shard 1: Arcadia
EU Shard 2: Elysium
EU Shard 3: Tellus
US Shard 1: Agartha
US Shard 2: Annwyn
US Shard 3: Malakut
Eksploracja Lyonesse, czyli rzut oka na przyszłość PVP
Zanim zagłębimy się w szczegóły, zajmijmy się słoniem w pokoju: obecna rozgrywka PVP jest bardzo podstawowa, ale jest to niezbędny etap, aby przetestować niektóre założenia dotyczące potencjalnych założeń rozgrywki. Można to potraktować jako fundament, na którym będziemy budować, pierwszy krok w kierunku realizacji naszej długoterminowej wizji.
Wejdź do Lyonesse, zupełnie nowej prowincji pełnej możliwości i niebezpieczeństw.
Ochrona Boskości nie rozciąga się na Lyonesse i nie można tam zbudować domu. Specyficzny urok tej prowincji leży gdzie indziej. Zawiera między innymi największą gęstość pożądanych węzłów czystego żelaza w świecie gry. Uważaj jednak, bo te skarby nie są twoje i nie możesz ich zebrać bez ryzyka. PVP wnosi zupełnie nową dynamikę do zdobywania zasobów, zamieniając gromadzenie ich w ekscytującą rywalizację.
Alfa Wilderness będzie zawierała tylko pierwszą wersję, czyli minimalny produkt, jeśli tak wolisz. Kiedy wejdziesz do Lyonesse, zostaniesz automatycznie oznaczony jako PVP. Spotykając innego gracza, powinieneś rozważyć go jako potencjalnego wroga, który może cię zaatakować, pokonać i zrabować cały ekwipunek z twojego zwłok. Mamy wielkie plany na przyszłe iteracje, szczególnie jeśli chodzi o mechanikę zaklęć, ale na razie nie możemy się doczekać Waszych opinii. Wiemy, że domagaliście się obszarów PVP i jesteśmy ciekawi, co stworzycie w tym podejściu do sandboxa.
Ale co z balansem? Czy powinniśmy dodać więcej zasobów, czy to nie przechyliłoby szali? Wyobraź sobie taką sytuację: jako gracz niebędący graczem PVP możesz polegać na entuzjastach PVP w zakresie zdobywania określonych zasobów. I odwrotnie, gracze PVP mogą potrzebować wiedzy rzemieślników i zbieraczy, aby przygotować się do bitwy. To delikatny taniec współpracy i rywalizacji, w którym w pogoni za zwycięstwem zawiązuje się i zrywa sojusze.
W Lyonesse stawka jest wyższa, a ryzyko większe. To szybszy, ale bardziej niebezpieczny skrót do sukcesu. Tutaj PVP to nie tylko potyczka – to pełnoprawna bitwa, w której liczy się każdy ruch. Bądź ostrożny. Jeśli polegniesz w walce, przygotuj się na splądrowanie przez swojego pogromcę.
Być może zastanawiacie się teraz, dlaczego Lyonesse nie jest tak rozległa jak inne prowincje – w sumie ma tylko 4 km2. Cóż, uważaliśmy, że mniejsza prowincja będzie sprzyjać bardziej intensywnym starciom PVP. W końcu po co 100 kilometrów ziemi, kiedy dreszcz bitwy czyha za każdym rogiem? Należy jednak pamiętać, że ta prowincja jest strategicznie zlokalizowana pomiędzy wszystkimi czterema prowincjami Heartland i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć wszystkie strategie, które zastosujesz, aby napaść na tę strefę w poszukiwaniu zasobów lub zaatakować inne grupy graczy w celu ich splądrowania.
Zbierz więc swoją odwagę i sojuszników, naostrz swój miecz i wyrusz do Lyonesse. PVP czeka, a chwała zwycięstwa kusi.
Do następnego razu,
*Bellum Vobiscum*
Zespół Mainframe
Alfa 2 FAQ
Jakie są kryteria wyboru?
Stworzenie jak najbardziej zróżnicowanej pulę testerów:
- mieszanie szerokiej gamy maszyn i kart graficznych
- zapraszanie grup z tokenem Znajomych - ale także osób bez niego
- dopasowanie różnych regionów geograficznych
- profile z połączonym kontem Discord mają większą szansę na wybranie
Krótko mówiąc, choć nie ma gwarancji, że zostaniesz wybrany do wersji alfa, szansę będą mieli tylko gracze posiadający konto Pax Dei z wypełnionym profilem!
Grałem w pierwszą alfę. Czy otrzymam dostęp do nowej fazy testów alfa?
Tak. Każdy, kto uzyskał dostęp do wersji Home Valley Alpha, automatycznie będzie mógł zagrać w drugą wersję alfy. Po prostu otwórz nasz program uruchamiający, aby zaktualizować grę, a otrzymasz dostęp, gdy tylko serwery zostaną ponownie otwarte. Oto link do programu uruchamiającego, na wypadek gdybyś nie miał go już zainstalowanego na swoim komputerze.
Jeśli otrzymałeś kod podczas naszej pierwszej wersji alfa, ale nigdy go nie wykorzystałeś, jest on nadal ważny, więc nadal masz szansę przetestować grę.
Od momentu rejestracji zmieniłem konfigurację. Czy powinienem zaktualizować swój profil?
Koniecznie zrób to przed 15 kwietnia! Możesz łatwo dodawać i/lub usuwać urządzenia ze swojego profilu, odwiedzając naszą stronę zarządzania kontem. Przy okazji sprawdź, czy Twój adres e-mail również jest poprawny!
Skąd mam wiedzieć, że zostałem wybrany do testu?
Od 23 kwietnia sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową, czy nie ma wiadomości od Pax Dei - Mainframe (
Zapisałem się na test kilka miesięcy temu. Kiedy zostanę wybrany?
Ta alfa będzie znacznie większa niż poprzednia, ponieważ planujemy zaprosić co najmniej 100 000 graczy i otworzyć wiele kopii świata w dwóch regionach, aby je wypełnić i sprawdzić naszą infrastrukturę. Zaprosimy wszystkich uczestników za jednym razem, więc jeśli zostaniesz wybrany, będziesz mógł grać od pierwszego dnia.
Czy jest większe prawdopodobieństwo, że zostanę wybrany, jeśli mam potężną maszynę?
NIE! Udostępnimy szeroką gamę maszyn i kart graficznych, które pomogą nam zweryfikować nasze minimalne i wymagane specyfikacje. Oznacza to, że nawet jeśli nie posiadasz najnowszej karty graficznej, możesz zostać wybrany, ale też to, że najlepszy sprzęt nie gwarantuje Twojego wyboru.
Pamiętaj, że chcemy zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia podczas testu Pax Dei Alpha. Chociaż nasza gra może działać na starszych konfiguracjach, zdecydowanie zalecamy co najmniej następujące specyfikacje:
System operacyjny: Windows 10 i DirectX 12 (obowiązkowo).
RAM: 16 GB pamięci systemowej.
Karta graficzna: Nvidia RTX 2070 lub Radeon RX 5500 XT.
Pamięć dyskowa: 70 GB wolnego miejsca na dysku SSD.
Wygrałem dostęp podczas rozdania rocznicowego. Kiedy otrzymam zaproszenie?
Jeśli Twoje konta Pax Dei i Discord zostały połączone przed 15 kwietnia, zaproszenie otrzymasz 23 kwietnia wraz z innymi wybranymi testerami.
Dodatkowe informacje o alfie Wilderness
Pierwsza alfa skupiała się na jednej trzeciej gry, czyli na spokojnej pętli, która obejmowała budowanie i rzemiosło. Kolejna faza rozwoju skupia się na kolejnej trzeciej części rozgrywki, a mianowicie na walce i PvP. Jeśli chodzi o ostatnią część, czyli kwestie społeczne, handlowe i ekonomiczne, będzie to jedna z pierwszych aktualizacji, gdy Pax Dei wejdzie do wczesnego dostępu – żeby było jasne, systemy te wymagają solidnych podstaw z pętli rzemieślniczych i bojowych.
Co zostało zrobione przez ostatnie kilka miesięcy
- Przegląd systemów: Intensywna praca nad ulepszeniem systemów RPG i statystyk. Od różnych rodzajów obrażeń fizycznych i magicznych po wprowadzenie mechaniki trwałości przedmiotów do noszenia i trzymania, zwiększanie głębi i złożoności rozgrywki. Trwają także nad zaklęciami, atakami specjalnymi i procami, chociaż pozostaje jeszcze wiele do zrobienia, aby zapewnić ich bezproblemowe działanie przed ich rozszerzeniem.
- Ulepszone animacje: Tworzone są animacje dla różnych broni, zapewniające, że każde uderzenie będzie efektowne.
- Ulepszone celowanie: Dla walczących w zwarciu wprowadzono funkcję blokowania celu, która pozwala graczom skupić ataki na konkretnych wrogach. Dodatkowo, rzucający pożyteczne zaklęcia będą w pewnym momencie mogli namierzyć cel w celu uzyskania ukierunkowanych uzdrowień i wzmocnień, dodając nową warstwę strategicznej głębi do spotkań, choć prace nad tym wciąż trwają.
- Odżywianie i regeneracja: Podróż do wielkości wymaga pożywienia, a w nadchodzącym teście jedzenie stanie się bardziej znaczące. Niezależnie od tego, czy są to jagody zwiększające Twoją wytrzymałość, czy gotowane przysmaki, które zapewniają potężne wzmocnienia, uzupełnianie Twojego zdrowia i energii zostało szeroko rozwinięte i otrzymało pierwszy duży balans.
- Trwałość i naprawa przedmiotu: Wprowadzono mechanikę trwałości i naprawy, aby zapewnić, że Twój sprzęt pozostanie w doskonałym stanie przez całe Twoje przygody.
- Ogólne balansowanie: Rozpoczęto pierwszy etapy równoważenia gry pod kątem przedmiotów i statystyk wrogów, wytrzymałości, rzemiosła i nie tylko, aby stworzyć nadchodzącą, płynną rozgrywkę.
Czego można się spodziewać w alfie 2?
- Rozwój rzemiosła: Chociaż mechanika budowania pozostaje stosunkowo niezmieniona, rzemiosło znacznie się rozwinęło. Wprowadzane są nowe stanowiska rzemieślnicze, dodatkowe zasoby i magiczne materiały, a także rozszerzone opcje rzemieślnicze i przepisy. Równoważenie tych dodatków będzie procesem ciągłym, zapewniającym, że każdy aspekt rzemiosła będzie znaczący i satysfakcjonujący.
- Modernizacja walki: Wrogowie są teraz mądrzejszymi i groźniejszymi przeciwnikami, których pokonanie wymaga strategii i umiejętności. Pomimo trwających prac walka w alfie 2 zapowiada się bardziej wciągająco.
-
Ulepszenia świata: Wprowadzono wiele zmian w świecie gry, od oświetlenia i przejść pomiędzy biomami po eksplorację jaskiń. Te subtelne, ale znaczące ulepszenia poprawiają ogólną atmosferę i zanurzenie się w grze, sprawiając, że każdy zakątek wydaje się żywy i tętniący życiem.
-
Gracz kontra Gracz: Wprowadzono prowincję PvP, Lyonesse, która stworzy podstawy wizji PvP w Pax Dei.
W nadchodzących tygodniach pojawi się więcej szczegółów na temat konkretnych funkcji.
Alfa Wilderness 23 kwietnia
Dziś została ogłoszona data następnej alfy. Dodatkowo mainframe opublikowało garść informacji z nią związanych. Ta alfa będzie znacznie większa niż poprzednia. W planach jest zaproszenie co najmniej 100 000 graczy i otwarcie wielu kopii Świata w dwóch regionach, aby wypełnić je w celu sprawdzenia infrastruktury. Wszyscy uczestnicy zostaną zaproszeni za jednym razem, więc jeśli zostaniesz wybrany, będziesz mógł grać od pierwszego dnia.
Drugi zakrojony na szeroką skalę test alfa Pax Dei rozpocznie się 23 kwietnia 2024 r. i potrwa tydzień.
Niektóre z kluczowych funkcji, które chcieliśmy przetestować podczas drugiej wersji alfa, okazały się trudniejsze do wdrożenia, niż oczekiwano, co wymagało dodatkowej uwagi, zanim mogliśmy udostępnić je szerszej publiczności. W międzyczasie inni członkowie zespołu pracowali nad nowymi funkcjami i zawartością, które początkowo nie były planowane w wersji Alpha 2, co skłoniło nas do rozszerzenia zakresu. Chociaż naszym pierwotnym celem było wypuszczenie wersji alfa w pierwszym kwartale 2024 r., to opóźnienie umożliwi nam lepsze dostosowanie wersji do naszej wizji, zapewniając lepsze wrażenia. Jeszcze raz dziękujemy za cierpliwość!
Ten test alfa o kryptonimie „Dzicz” zaprosi Cię do eksploracji poza swoją rodzinną doliną.
Co czeka na horyzoncie, gdy opuścisz swoją rodzinną dolinę? W ramach drugiego testu na dużą skalę wyruszamy na przygodę!
- Przygotuj się. Odświeżyliśmy i wprowadziliśmy nowe statystyki dla całego wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych w grze. Dzięki setkom elementów do mieszania i dopasowywania będziesz mieć większą elastyczność w tworzeniu własnej roli.
- Niebezpiecznie jest iść samemu. Mieszkańcy świata staną się teraz przed prawdziwym wyzwaniem. Nie wychodź z domu bez grupy i odpowiedniego sprzętu.
- Opanuj swoją broń. Dodaliśmy nowe zaklęcia, zdolności bojowe i typy broni. Zwróć uwagę na ich trwałość! Nie chcesz, żeby się zepsuły, kiedy są najbardziej potrzebne.
- Witamy w Fight Clubie. Boski pokój nie rozciąga się na Lyonesse, naszą nową prowincję. Jeśli chcesz wypróbować naszą pierwszą wersję PvP, wejdź tutaj na własne (śmiertelne) ryzyko.
- Buduj i twórz. Wprowadziliśmy wiele zmian w pokojowym aspekcie gry, dodając nowe przepisy, nowe składniki i nowe stanowiska rzemieślnicze. Rozpoczęliśmy także prace nad równoważeniem progresji.
Jak wziąć udział w alfie?
Aby otrzymać szansę wzięcia udziału w alfie, pamiętaj o:
- Zarejestruj się na playPaxDei.com do 15 kwietnia.
- Wypełnij lub zaktualizuj swój profil na account.playpaxdei.com.
- Pamiętaj o połączeniu konta Discord, jeśli je posiadasz, ponieważ zwiększa to Twoje szanse na otrzymanie zaproszenia.
- Jeżeli nie masz żadnego tokenu przyjaciół proponujemy użycie tokenu "paxdei.pl"
Poufność
Alfa Wilderness nie będzie poufna. Każdy gracz będzie mógł dzielić się swoimi doświadczeniami, zrzutami ekranu i filmami na oficjalnym serwerze Discord i innych platformach.
Nowa grafika lochów
Zapraszamy do obejrzenia galerii przedstawiającą nowe grafiki lochów, mających lepiej przedstawiać ich różne motywy i funkcje. Jak widać Lochy zostały przebudowane w tym kierunku. Naturalne sekcje jaskiń w niektórych głębokich lochach kultystów również zostały poprawione, aby lepiej reprezentować mroczne praktyki, które stosują, ale lepiej, aby o nich nie mówiono.
Z kronik mędrców - Kult Zeba
„Jeśli nim jesteś; Ale och, jak upadek! jak się zmieniłem
Od niego, który jest w szczęśliwych Krainach Światła
Ubrana w transcendentną jasność przyćmiła blask
Niezliczone, choć jasne…”
Tak opisano pod koniec pierwszego stworzenia, jako pierwotny Raj Utracony, ten Książę Piekła, Obżarstwo i Pożeracz Krain, sam Władca Much, Władca Koszmarnego Bagna i jego różnych przejawów po naszej stronie z Zasłony.
Znany jest pod wieloma imionami, z których żadne nie jest przyzwoite do wymówienia ani bezpieczne do wymówienia. Nawet ci z naszego zaginionego rodzeństwa, którzy polegli i szukają wieczności w cieniu jego brzęczących hord: nieszczęsna załoga znana jako Kult Zeba, nie mają odwagi wymówić jego prawdziwego imienia.
Zagubieni w grzechu śmiertelnym swoich Panów, pragną wszystkiego, ale nie przedkładają niczego nad cokolwiek innego. Nie obchodzi ich, kogo zbierają i plądrują, co to jest i czy ktoś inny może się o to ubiegać. Nadmiar we wszystkim jest celem i środkiem do celu, który nigdy nie nadejdzie.
O Kultystach
Podobnie jak w przypadku wszystkich demonicznych kultów, ich członkowie żyją w nim wyłącznie dla siebie. Chociaż w tym stworzeniu są tacy, którzy popadli w niegodziwą drogę herezji; nadal czczą prawdziwego Pana, choć nie w odpowiedni sposób, i wraz ze swymi wprowadzonymi w błąd braćmi rzeczywiście szukają prawdziwej ścieżki w komunii, czego nie robią Kultyści. I w tym właśnie tkwi być może ich największa słabość.
Kultyści nie mają żadnego poczucia ani miłości do siebie nawzajem, jedyną rzeczą, która ich napędza, jest chęć zaspokojenia pragnień swoich Mistrzów za pośrednictwem Książąt Zeba, siedmiorakich siedmiu demonicznych władców, którzy służą jako jego zarządcy w krainach i pokręconych otchłań.
Niezależnie od tego, czy nieszczęśnicy pierwotnie zostali przyciągnięci do Kultu przez opętanie przez demony, czy też zostali zepsuci w inny sposób przez duchy skazanych na zagładę, szybko gubią się bez możliwości odkupienia i nikt, raz oddany w ręce Książąt Zeba, nigdy nie wrócił, aby powiedzieć opowieść.
O pokręconych głębinach
Zorganizowani i dowodzeni przez swoich demonicznych władców, Kultyści nie tylko wędrują po krainach, próbując spełnić pragnienia swoich Mistrzów, ale są także znani z tego, że atakują miejsca na samej ziemi, miejsca, które podobno są wyryte na samej granicy ten świat i ten poniżej, miejsca, gdzie Zasłona jest cienka i staje się bardziej porowata, im głębiej się zagłębiamy.
Tutaj Kultyści przygotowują się na przyjście i odejście swoich mistrzów, a przede wszystkim starają się udowodnić swoją wartość, poświęcając wszystko, co mają i udaje im się zyskać, w nadziei, że pewnego dnia zostaną uznani za godnych uwolnienia się od śmiertelnej powłoki i stania się mroczne upiory w służbie Władcy Much przez całą wieczność.
Niewiele wiadomo na temat codziennych wydarzeń w tych miejscach w głębinach. Wiemy jednak, że wszyscy są oddani szerzeniu zepsucia Bagna, a większość z nich to miejsca, w których Kultyści dzień i noc trudzą się, aby zaspokoić potrzeby swoich panów. Niektóre, jak ta znana jako Komnaty Linienia, wydają się funkcjonować jako wylęgarnie owadów, w których osoby zatrzymane przez sektę, a także kultystów, którym udowodniono, że są zbyt słabi, zamyka się w maleńkich kamiennych trumnach i za życia karmi się na robaki i larwy, które powoli atakują ich ciała i dojrzewają, tworząc wijącą się masę owadów wykorzystywanych do dalszego rozprzestrzeniania się zepsucia Mistrzów.
Inne miejsca, takie jak Contageum, są poświęcone zepsuciu świń, jedynego stworzenia, na które Kultyści patrzą przychylnie. A jeszcze inne, takie jak ten znany jako Absterium, wydają się służyć tworzeniu demonicznych reliktów i innych narzędzi czarnej magii przystosowanych do użytku ludzkiego poprzez inskrypcje, symbole, maski i inne bibeloty wykonane ze skór zepsutych zwierząt i ludzi. Jednakże niektóre z tych miejsc są bardziej bezpośrednio odwiedzane przez same demony, nawet przez książąt, ilekroć zgromadzą dość siły, aby przekroczyć zasłonę i zamanifestować się wśród swoich sług. Z głębin krążą historie o salach biesiadnych, gdzie pełne robaków górskie bufety z jedzeniem i rzeki wina czekają na kaprysy książąt. Inne miejsca wydają się spokojniejsze i służą jako sale medytacyjne, w których można bez przerwy spełniać fantazje o prawdziwym Glut for More.
I wreszcie są miejsca zwane Zebeumami. Mroczne świątynie tego Księcia Piekła, gdzie jego książęta i inne demony wraz z Kultystami starają się, aby pewnego dnia ponownie przyjąć go na ten świat.
~Z kronik mędrców
Zapowiedź rocznicy ogłoszenia Pax Dei
Zanurz się głębiej w świat Pax Dei i rzuć okiem na ekscytującą zawartość, którą stworzył zespół mainframe.
Zdjęcia przedmiotów
- Napoje i jedzenie: Dodano kilka rekwizytów, aby rozmieszczenie przedmiotów w ekwipunku było ładniejsze i łatwiej było zobaczyć, co jest na ziemi, abyś mógł wykorzystać je jako dekorację.
- Relikty to przedmioty, które upuszczają wrogowie. W pewnym momencie również ładne jako elementy dekoracyjne.
- Rzemieślnicy: Dodano kilku z nich, a także wersję w białej ramce i kilka dodatkowych. Możesz je zobaczyć poniżej.
Wszystkie wyświetlone przedmioty są już w grze lub są w trakcie dodawania.
Elementy budowlane
Trwają prace modelowe nad 2 głównymi aktualizacjami:
- Dodano kilka zakrzywionych belek.
- Dodano także ozdobne belki, aby stworzyć te niesamowicie piękne sufity, które można zobaczyć w średniowiecznych pałacach i kościołach
- Dodano zestaw do budowania kamieni, aby dać graczom więcej możliwości w tym kierunku.
Przepustka oświetleniowa
- Zrównoważono wszystkie źródła światła, aby rozwiązać problemy z prześwietleniem w nocy i uzyskać ogólnie przyjemniejszy efekt.
Granice biomu
- Ulepszono sposób przejścia jednego lasu w drugi, aby to przejście było bardziej stopniowe i wyglądało naturalnie.
Jaskinie
- Pierwsze testy technologii PCG do eksperymentowania z grafiką jaskiń są bardzo obiecujące.
Strona 6 z 14