Po wczorajszej poprawce twórcy otrzymali sporo pytań i opinii dotyczących rzemiosła i chcieli wyjaśnić kilka (bolesnych) punktów.
Zmieniliście limit umiejętności z 41 na 40, a teraz zmarnowałem trochę czasu na awansowanie!
To był w rzeczywistości błąd wizualnego interfejsu użytkownika. Limit zawsze wynosił 40, a jego przekroczenie nie zwiększało szans na stworzenie. Naprawiono to, aby wyświetlało się poprawnie.
Alchemia jest baaardzo trudna; zmieńcie to, proszę!
Twórcy rozumieją, że alchemia jest trudna! To celowe. Umiejętności w grze nie są zaprojektowane tak, aby opanowała je jedna postać na raz. Niektóre, takie jak alchemia, mają zająć więcej czasu. Jeśli jesteś w klanie, rozważ przypisanie specjalizacji, aby każdy mógł się wyróżniać w różnych umiejętnościach. W przypadku graczy solo cierpliwość i wytrwałość się opłacą. Spróbuj skupić się na mniejszej liczbie umiejętności na raz, aby uzyskać lepsze postępy. Należy pamiętać, że wkrótce zostaną wprowadzone pewne zmiany w pojawianiu się Meadowsweet, które zostaną dodane do terenów podmokłych i biomów wzdłuż wody (o ile nie znajdują się w lesie). W pewnym momencie będą większe, aby były bardziej widoczne.
Stosy zasobów nie są logiczne. Za dużo kości, za małe stosy. Dlaczego tak jest?
Wprowadzono pewne zmiany w niektórych stosach, a nie wszystkie zasoby zostały odnowione, co doprowadziło do pewnych rozbieżności. Jest bardzo prawdopodobne, że stosy kości zostaną wkrótce przejrzane i zwiększone. Należy również pamiętać, że planowane jest ponownie dostosowanie wszystkich stosów na początku przyszłego roku, aby były bardziej spójne.
Biżuteria nie wydaje się być tak użyteczna w porównaniu z innymi umiejętnościami. Dlaczego?
Spoiler: Biżuteria ma zostać nadany blask wiosną przyszłego roku, ponieważ ma być powiązana z zaklinaniem. Ponieważ wszystkie statystyki prawdopodobnie ulegną zmianie do tego czasu, uważamy, że najlepiej na razie nie uwzględniać żadnych statystyk, zamiast wprowadzać zbyt wiele zmian później.
Coś wydaje się nie tak z ławką do obróbki skóry, nieprawdaż?
Obecnie jest badane i z pewnością wprowadzone zostaną pewne zmiany, szczególnie jeśli chodzi o duże skóry zwierząt tak, aby wypadały nie tylko ze wszystkich niedźwiedzi, ale także z jeleni (w zależności od umiejętności skórowania), ponieważ nie każdy może zebrać grupę, aby zabić niedźwiedzia. Więcej informacji na ten temat wkrótce.
Zasoby i pojawianie się zwierząt uległy zmianie?
Twórcy Pax Dei wiedzą, że pojawianie się zwierząt i zasobów uległo zmianie i powinieneś założyć, że jak tylko wdrożą poprawkę dotyczącą zasobów, miejsca pojawiania się również ulegną zmianie. Rozumieją, że może to być mylące i będziesz musiał zmienić trasę.
Wkrótce zostaną wprowadzone pewne zmiany dotyczące niektórych miejsc odradzania się, takie jak:
- Więcej gałęzi w obszarach startowych
- Więcej czystych złóż żelaza w Wildlands
- Więcej winogron, czerwonej cebuli i trzciny
- Więcej dzików na poziomie 14 i więcej niedźwiedzi na poziomie 24 i jeszcze więcej niedźwiedzi!!
Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o pojawianie się zasobów, nawet jeśli same lokalizacje się zmieniają, „wzorzec” miejsca pojawiania się danego zasobu pozostanie taki sam. Na przykład:
- Skullcap (Galerina Marginata), znana również jako śmiertelna Galerina, zwykle rośnie w lasach iglastych i mieszanych w biomach umiarkowanych. Występuje powszechnie na rozkładającym się drewnie, szczególnie na gnijących kłodach, pniach i opadłych gałęziach drzew iglastych, takich jak sosna i świerk.
- Morel (Morchella): Występuje w lasach liściastych w biomach umiarkowanych, często w pobliżu jesionów, wiązów i jabłoni. Dobrze rośnie w wilgotnych, dobrze odwodnionych glebach, zwykle wiosną.
- Divine Mushroom (Ganoderma lucidum) zwykle rośnie w biomach subtropikalnych i umiarkowanych. Występuje powszechnie w lasach liściastych, szczególnie na rozkładających się drzewach liściastych, takich jak dąb i klon. Dobrze rosną w ciepłym, wilgotnym środowisku i często można je znaleźć na pniach drzew, kłodach lub w pobliżu podstawy żywych drzew.
- Pszenica zazwyczaj rośnie na terenach trawiastych i otwartych w biomach umiarkowanych. Dobrze rośnie na dobrze zdrenowanych, żyznych glebach i często można ją znaleźć na łąkach, preriach i terenach zdegradowanych.
- Len zazwyczaj rośnie na terenach trawiastych i otwartych w biomach umiarkowanych. Preferuje dobrze zdrenowane gleby i często można ją znaleźć na łąkach, preriach i terenach zdegradowanych.
- Castor plant (Ricinus communis) zazwyczaj rośnie w biomach tropikalnych i subtropikalnych. Dobrze rośnie na dobrze zdrenowanych glebach i często można ją znaleźć na terenach otwartych, takich jak tereny trawiaste, tereny zdegradowane, brzegi rzek i zarośla. Roślina może również przystosować się do różnych warunków środowiskowych, w tym regionów suchych.
- Meadowsweet (Filipendula Ulmaria) zazwyczaj rośnie w biomach umiarkowanych, szczególnie w wilgotnych siedliskach, takich jak mokre łąki, brzegi rzek, bagna i skraje lasów. Dobrze rośnie na wilgotnych, żyznych glebach i często występuje w obszarach z dużą ilością światła słonecznego, chociaż toleruje również częściowy cień. Wiązówka błotna znana jest z pachnących, kremowobiałych kwiatów i historycznie była stosowana ze względu na swoje właściwości lecznicze.
- Zielone i czerwone jabłka zazwyczaj rosną w lasach liściastych w biomach umiarkowanych. Preferują bogate, dobrze zdrenowane gleby, powszechnie występujące na skrajach lasów lub na otwartych polanach.
- Winorośl zazwyczaj rośnie w lasach liściastych i mieszanych w biomach umiarkowanych. Preferuje dobrze zdrenowane gleby i często występuje na skrajach lasów, polanach i brzegach rzek lub skalistych zboczach.
Twórcy mają nadzieję, że to wyjaśni niektóre z Twoich obaw i obiecują, że dołożą wszelkich starań, aby odpowiedzieć na nie w odpowiednim czasie.