Rzemiosło i budowanie
- Zrównoważono krzywe XP i obniżono wymagania XP na poziom, aby dopasować je do postępów w umiejętnościach, na które wpłynęła aktualizacja Verse 1.
- Naprawiono problem, w wyniku którego gracze tracili dostęp do niektórych receptur budowlanych, które odblokowali przed aktualizacją Verse 1.
- Zwiększono liczbę pojawiających się wapieni w dolinach domowych i znacznie w dziczy, co ułatwiło podniesienie poziomu umiejętności stolarskich do 32.
- Żelazny kilof może teraz wydobywać zwykłe węzły żelaza.
- Ustandaryzowano produkcję drewna z ścinania drzew o różnych rozmiarach.
- Uproszczono przepływ receptur dla umiejętności gotowania na niskim poziomie.
- Zwiększono ilość kawałków surowego mięsa pozyskiwanych z tusz, aby uczynić gotowanie na niskim poziomie bardziej dostępnym.
- Materiały do receptur na szpilki do ubrań są teraz łatwiejsze do zdobycia.
- Craftsman forge nie wymaga już Fine Cotton Cord.
- Dodano przepis na konwersję gnejsu i wapienia na piasek.
- Zwiększono rozmiary stosów piasku, szkła i węgla drzewnego.
- Znacznie zwiększono liczbę upuszczonych przedmiotów z wełny. Również niedźwiedzie i dziki 5 poziomu mają teraz szansę na upuszczenie wełny.
- Zwiększono rozmiar stosu zielonych jabłek do 20, aby pasował do czerwonych jabłek.
- Naprawiono problem, w którym zdobywanie XP było dozwolone nawet wtedy, gdy gracze osiągnęli maksymalny poziom. Gromadzenie XP będzie teraz zatrzymywać się na określonym poziomie.
Naprawiono problem, w którym poziomy umiejętności w interfejsie użytkownika nie pokazywały prawidłowego limitu poziomu (40) dla wszystkich umiejętności. Gracze, którzy osiągnęli limit poziomu, błędnie otrzymywali maksymalny poziom na poziomie 41, mimo że ich umiejętności były ograniczone do poziomu 40. Ogólnie rzecz biorąc, krzywe XP zostały obniżone średnio o 20% całkowitego XP do poziomu 40. Redukcja dla każdej umiejętności i konkretnego poziomu może się różnić. Poniżej przedstawiono średnie redukcje dla każdej umiejętności.
Obniżenie kosztów XP do lvl 40 - 28/11 Hotfix vs. Verse 1 05/11
- Kowalstwo – 27%
- Kowalstwo zbroi – 26%
- Kowalstwo broni – 28%
- Krawiectwo – 28%
- Obróbka skóry – 24%
- Gotowanie – 3%
- Wędliny – 32%
- Pieczenie – 7%
- Winiarnia i browarnictwo – 11%
- Alchemia – 33%
- Fletching – 17%