Jestem pewien, że gdybyśmy desperacko zabiegali o finanse, ujawniając informacje o naszym projekcie, stworzylibyśmy „ładny zwiastun CGI”.

Faktem jest, że gra jest po prostu na etapie, w którym chcemy przejść od testów pre-alfa F&F, w których biega może ze sto osób, do otwartej alfy z tysiącami, a nawet dziesiątkami tysięcy graczy. Aby to się udało, musieliśmy ujawnić grę. Stworzyliśmy więc przyczepę w silniku, bez dymu i lusterek CGI. Jedyne zmiany postów dotyczyły dodania logo 😆 I jak widać na zwiastunie, jest kilka rzeczy, nad którymi wciąż pracujemy, to jest bardzo szczere. Na przykład pracujemy nad walką, której nie aktualizowaliśmy przez długi czas i dodajemy mnóstwo treści i animacji itp. Ale tak, to jest miejsce, w którym jesteśmy w tej chwili. To kompetentny zespół, przekonany, że ten harmonogram, który wybraliśmy, zaowocuje świetną grą, z której wszyscy będziemy się cieszyć”.