Nowa funkcja: Złoto i rynki
Złoto
Teraz możesz zdobyć złoto w grze:
- Zabij kilka humanoidalnych NPC i sprawdź, co upuszczają
- Złoto działa jako „waluta eteryczna”, reprezentowana tylko w interfejsie użytkownika
- Gdy otrzymasz złoto, system dodaje je do portfela w twoim ekwipunku
- Możesz przenieść złoto ze swojego portfela do dowolnej skrzyni, gdzie pojawi się ono również jako w portfelu
- Stan twojego złota nie jest naruszony przez śmierć twojego awatara i nie można go splądrować w PvP.
Stragany targowe
- Możesz budować stragany targowe, aby sprzedawać i kupować przedmioty za złoto.
- Stragany targowe są dostępne na poziomie 5 Stolarstwa.
- Każdy stragan targowy ma maksymalną pojemność aktywnych zleceń sprzedaży. Obecnie limit ten wynosi 120 na stragan.
- Obecnie tylko właściciel straganu może zmienić jego uprawnienia.
- Możesz ustawić następujące uprawnienia, aby określić, kto może sprzedawać towary na Twoim straganie targowym:
- Prywatne,
- Klan,
- Klan - Elders,
- Klan - Alderman.
- Akcje, dla których nie możesz zmienić uprawnień:
- Każdy może kupować z dowolnego straganu targowego,
- Zamówienie może zostać anulowane przez sprzedawcę, właściciela straganu targowego lub właściciela działki.
- Tworzenie zlecenia sprzedaży. Wystaw przedmiot lub stos przedmiotów ze swojego ekwipunku na sprzedaż i podaj mu cenę w złocie. Każda wielkość zlecenia sprzedaży odpowiada jednemu slotowi w ekwipunku.
- Tworzenie zlecenia sprzedaży wiąże się z opłatą maklerską w złocie. Można to zrobić tylko wtedy, gdy stragan na targu nie jest w pełni zapełniony, gracz może sobie pozwolić na opłatę maklerską i ma pozwolenie na sprzedaż. Po utworzeniu każde zlecenie sprzedaży pokazuje przedmiot, wielkość stosu, nazwę sprzedawcy i cenę.
- Przedmioty o trwałości i okresie ważności mniejszym niż 100% nadal mogą być sprzedawane. Kupujący może zobaczyć stan trwałości przedmiotu w panelu szczegółów.
- Strag na targu nie ma jeszcze szczegółowych filtrów ani opcji sortowania, ale możesz użyć wyszukiwania tekstowego, aby filtrować przedmioty według nazwy lub nazwy sprzedawcy.
Możesz również użyć szybkiego filtra dla pojedynczego typu przedmiotu, najeżdżając kursorem na przedmiot lub zlecenie sprzedaży i naciskając pole wyświetlane jako „Filtruj według przedmiotu”. Ta opcja automatycznie ustawia nazwę przedmiotu w filtrze wyszukiwania tekstowego. - Zakup przedmiotu:
- Każdy może przeglądać dowolne stragany na targu i kupować z nich przedmioty.
- Możesz kupić przedmiot tylko wtedy, gdy masz dostępne miejsce w ekwipunku i nosisz wystarczająco dużo złota, aby sobie na niego pozwolić.
- Po zakupie złoto jest natychmiast przesyłane do portfela awatara sprzedawcy.
- Anulowanie zamówienia:
- Zamówienia mogą być anulowane tylko przez sprzedawcę, właściciela stoiska targowego i właściciela działki.
- Zamówienie możesz anulować tylko wtedy, gdy masz wolne miejsce w ekwipunku, aby je wycofać.
- Anulowanie zamówienia powoduje wycofanie przedmiotu ze stoiska i umieszczenie go w ekwipunku gracza, który je anulował. Podobnie jak w przypadku uprawnień do działek, musisz ufać osobom, z którymi współpracujesz!
- Gdy zamówienie zostanie anulowane, opłata wydana na jego utworzenie przepada.
- Powiadomienia o stoiskach targowych:
- Gdy Twoje zlecenie sprzedaży zostanie wypełnione, otrzymasz złoto natychmiast do swojego portfela.
- Początkowe zwolnienie stoisk targowych nie daje Ci wizualnego powiadomienia, gdy sprzedajesz towar. Twój portfel złota jest aktualizowany w miarę przesyłania do niego złota. Nadal trwają pracuje nad przejrzystymi powiadomieniami na ten temat i nad dziennikiem rynku, w którym możesz przeglądać swoje aktywne zamówienia i aktywność handlową.
- Zniszczenie stoiska targowego. Stoisko targowe można zniszczyć tylko wtedy, gdy nie ma na nim aktywnych zleceń sprzedaży. Właściciel działki, właściciel straganu na targu lub właściciel(e) zlecenia sprzedaży muszą anulować wszelkie aktywne zlecenia, aby móc zniszczyć stragan na targu. Jeśli działka ze stoiskiem Marker Stall zostanie zwolniona ponieważ nie ma już właściciela działki, tylko właściciel straganu na targu i właściciele różnych zleceń sprzedaży mogą anulować zlecenia.
- Jeśli ktoś teraz umieści działkę na terenie obejmującym stragan, staje się właścicielem działki i uzyskuje prawa do straganu na targu. Oznacza to, że może go opróżnić, anulując wszystkie zlecenia i zabierając wszystkie towary. Ponownie, uważaj, z kim współpracujesz na targu.
Zmiany i poprawki
Rozgrywka
- Wiele rozmiarów stosów zostało zwiększonych.
- System wybierania interaktywnych przedmiotów — łupów, przedmiotów do zebrania i rekwizytów — jest teraz bardziej niezawodny, gdy przedmioty są ułożone jeden na drugim.
- Zasięg interakcji został również nieznacznie zwiększony.
- Zdolności Unstuck nie można już używać podczas walki i teraz do jej aktywacji wymagana jest pełna wytrzymałość.
- Animacje górnictwa i ścinania drzew zostały ulepszone.
- Nazwy klanów będą teraz konsekwentnie pojawiać się pod nazwami graczy na tabliczkach z nazwami postaci.
Równowaga i poprawki walki
- Pociski mogą teraz przebijać powierzchnię wody.
- Zmniejszono ruch do przodu wszystkich ataków wręcz o 10%.
- Zmniejszono koszt wytrzymałości blokowania w walce PvE.
- Podstawowa regeneracja wytrzymałości jest wstrzymana podczas blokowania, ale regeneracja jedzenia i mikstur będzie kontynuowana.
- Poprawiono celowanie w walce wręcz, aby nadać priorytet pobliskim wrogom.
- Suwak wspomagania celowania w walce wręcz został usunięty z gry.
- Zwiększono obrażenia wszystkich typów mieczy.
- Umiejętności bojowe dla jednoręcznych i dwuręcznych włóczni zostały podzielone na kategorie włóczni i broni drzewcowej.
- Naprawiono problem, w którym jednoręczne włócznie nieprawidłowo używały obrażeń broni drzewcowej w ostatnim ataku combo-chain.
- Zasięg obszaru działania specjalnego ataku dwuręcznej buławy został zmniejszony.
- Zrównoważono obrażenia zadawane buławami i włóczniami, aby lepiej dopasować je do ich użyteczności.
- Specjalny atak topora zmniejsza teraz fizyczne opory celu o 20% (wcześniej była to wartość płaska). Efekt Hurt Proc został dostosowany, aby zmniejszyć czas trwania ogłuszenia, szansę na zastosowanie i stałe obrażenia.
- Rzucanie czarów teraz poprawnie wyświetla ikonę czaru i tekst na tabliczkach z imionami NPC.
- Naprawiono problem, w którym próba rzucenia czaru z czasem odnowienia uniemożliwiała kolejne rzucanie w tym samym slocie.
- Wrogowie, którzy utknęli podczas próby dotarcia do celu będą teraz teleportować się do prawidłowego miejsca w pobliżu celu. Jest to tymczasowe obejście luki w zabezpieczeniach lochów, w których ruch wroga jest blokowany, więc nie może on dotrzeć do celu.
- NPC będą teraz weryfikować miejsce swojego teleportu, aby zapobiec niezamierzonej teleportacji.
- Naprawiono problemy związane ze znikaniem NPC, agresją i wyszukiwaniem ścieżki.
- Naprawiono nadmierne przewidywanie ataków na wrogów poruszających się w pobliżu gracza, w których niektóre uderzenia byłyby uznawane za zadawane od tyłu, ignorując łagodzenie blokowania.
- Naprawiono lukę w zabezpieczeniach, w której można było upuścić przedmiot podczas walki i „ukryć się” za nim, aby zapobiec otrzymaniu obrażeń.
Audio
- Poprawiono chrząknięcia i dźwięki Inkwizytora podczas walki w grupach.
- Naprawiono częstotliwość dźwięków wydawanych przez wrogów podczas bezczynności.
Discord
- Dodano kilka wydarzeń klanowych i grupowych do transmisji na czacie, np. dołączenie nowych członków, odejście członków lub wyrzucenie z czatu…
- Dodano menu ustawień do ogólnego czatu, które pozwala graczom filtrować, jakie lobby czatu widzą.
- Usunięto nazwę konta Discord wyświetlaną na czacie pod nazwą postaci gracza. Informacje o nazwie konta Discord są nadal dostępne w menu interakcji po kliknięciu wpisu czatu gracza.
- Zaktualizowano tekstury i tekst przycisku Discord, aby nie były pikselowate lub rozmyte w różnych skalach interfejsu użytkownika.
- Naprawiono kilka problemów z użytecznością przycisku wiadomości bezpośredniej.
- Naprawiono problem, w którym prośby o dodanie do znajomych, zaproszenia do klanu i zaproszenia do grupy były również wyświetlane osobie proszącej.
- Naprawiono problem, w którym pobliskie lobby czatu mogło nie pojawiać się w selektorze ogólnego lobby czatu.
- Naprawiono problem, w którym nie można było wysłać DM do gracza z menu interakcji czatu po wysłaniu mu prośby o dodanie do znajomych.
- Naprawiono problem, w którym teksty z podziałem wiersza wklejone do czatu były automatycznie wysyłane.
- Naprawiono problem, w wyniku którego pomyślne połączenie konta z Discordem z poziomu ustawień czatu lub listy znajomych nie powodowało wyświetlenia wyskakującego okienka.
Świat
- Zwiększono rozmiar zasobu Skullcap, aby poprawić widoczność.
- Dodano brakującą ikonę dla Green Apples.
- Zaktualizowano zasoby i ikony dla zasobów trzciny i zboża.
- Zaktualizowano model i ikonę dla Green Grapes.
- Naprawiono problem uniemożliwiający umieszczanie wielkich pieców na fundamentach i innych płaskich konstrukcjach.
- Poprawiono model 3D prętów z kutego żelaza, gdy spadały na ziemię.
- Rozwiązano problemy z unoszeniem się i przycinaniem dekoracyjnych rekwizytów w obozach wroga.
- Naprawiono efekt dymu emitowanego przez Alchemy Tables.
- Naprawiono anomalie oświetlenia podczas wchodzenia i wychodzenia z objętości wody w katakumbach przed lochami.
- Usunięto niektóre dodatkowe efekty dźwiękowe używane do odtwarzania podczas interakcji z mapą.
- Poprawiono wygląd wizualny Petra Dei.
Wygląd postaci
- Brody i wąsy można teraz wybierać niezależnie podczas tworzenia postaci.
- Wprowadzono subtelne zmiany w twarzach awatarów.
- Wprowadzono dodatkowe opcje kształtu ciała.
- Zoptymalizowano kilka postaci niezależnych w celu zwiększenia wydajności.
- Dostosowano niektóre shadery w celu zwiększenia jasności metalu.
- Zmniejszono nadmierne połyskiwanie skórzanych elementów zbroi piersiowej.
- Poprawiono zachowanie przycinania peleryny.
- Upewniono się, że funkcja „zawsze zakrywaj ciało” będzie nadal dostępna w lobby postaci.
- Zoptymalizowano skalowanie tekstur poprzez usunięcie dynamicznych ramek ograniczających dla tekstur szczegółów.
- Naprawiono problem powodujący przezroczystość głowy podczas noszenia określonych ubrań.
- Naprawiono problemy z wyświetlaniem w przypadku określonych modeli kolczyków.
Zasoby
- Zaktualizowano niektóre zasoby i punkty odradzania się zwierząt.
- Zwiększono gęstość gałęzi drzew i kamieni gnejsowych w obszarach startowych.
- Zwiększono liczbę odrodzeń dzików poziomu 14, niedźwiedzi poziomu 24, winogron, czerwonej cebuli, trzciny i czystych złóż żelaza w Wildlands.
- Dostosowano Meadowsweet , aby częściej pojawiała się wzdłuż wody na terenach trawiastych i we wszystkich biomach innych niż drzewa w Home Valleys. Dodano ją również do biomu bagien w Wildlands.
- Upewniono się, że wszystkie kamieniołomy na świecie mają możliwość wydobycia.
Rzemiosło
- Naprawiono problem, który powodował, że umiejętność skórowania nie zawsze otrzymywała PD za plądrowanie zwłok zwierząt.
- Dostosowano przepisy dla zawodów początkowych, aby były zgodne z ilościami stosów składników.
- Naprawiono problem, który powodował, że mapa w niektórych przypadkach nie skupiała się już na lokalizacji gracza.
- Naprawiono problem, w którym przytrzymanie klawisza Shift i dwukrotne kliknięcie G powodowało przenoszenie wszystkich przedmiotów z jednego ekwipunku do drugiego.
- Naprawiono problem z ekwipunkiem, w którym przycisk powodował pionowe układanie przedmiotów.
- Zaktualizowano nazwy przepisów dla znaków kowalskich, aby były bardziej opisowe.
- Naprawiono problem, w którym przedmioty czasami spadały na ziemię podczas przenoszenia ich ze slotu ekwipunku na pasek skrótów.
- Naprawiono problem, który czasami mógł powodować, że funkcja Craft All przestawała działać.
Lokalizacja
- Gra jest teraz zlokalizowana dodatkowo w języku francuskim i niemieckim. Otwórz Ustawienia, Ogólne i wybierz swój język z menu rozwijanego. Nie musisz ponownie uruchamiać gry.