W dniu 17 lipca 2024 opublikowana została kolejna poprawka do Pax Dei. W poprawce tej zwiększono stacki surowców w następujący sposób:

  • Stone z 20 do 100
  • Clay z 20 do 100
  • Beams z 10 do 20
  • Planks z 20 do 50
  • Pegs z 100 do 200
  • Limestone z 20 do 100
  • Granite z 20 do 100
  • Nails z 100 do 200
  • Studs z 100 do 200
  • Flint z 20 do 100

Dodano także tabliczki pozwalające na oznaczanie kontenerów, tak aby łatwiej było znaleźć potrzebne przedmioty.

Tabliczki w Pax Dei

Wprowadzono także szereg zmian i ulepszeń, które mają na celu poprawę rozgrywki oraz usunięcie zgłoszonych błędów. Poniżej znajdziesz szczegółową listę zmian w grze.

Funkcje i zmiany w Pax Dei

Budynki

  • NOWOŚĆ:Do gry dodano znaki budynków. Znajdziesz je w menu rekwizytów, ale zachowują się jak elementy budynków, budujesz je i umieszczasz na raz. Znaki można umieszczać na ziemi, na wszystkich rekwizytach i na wszystkich elementach budynków – z wyjątkiem innego Znaku.
  • NOWOŚ Naciskając (F) podczas przytrzymywania elementu budynku w trybie budowy, możesz przełączać punkty przyciągania elementu budynku.
  • Poprawiono komunikaty o błędach, gdy gra traci połączenie z serwerem budynku i gracz nie może wejść do gry.

Kamera

  • Kamera kinowa (F7) jest teraz wyłączona poza Home Valleys. Innymi słowy, jest wyłączona w Wildlands, Dungeons i Lyonesse (obszar PvP).

Zasoby

  • Do gry dodano śliwy. Bóg stworzył śliwy i zobaczyli, że była dobra. Ten dodatek będzie miał wpływ na lokalizację jabłoni, ale nie powinien mieć wpływu na inne zasoby.

Odpowiedź zwrotna użytkownika

  • Pliki dziennika klienta będą gromadzone wraz z opiniami użytkowników, aby pomóc w debugowaniu.

Pismo

  • Aktualizacja/dodawanie opisów przedmiotów do wszystkich przedmiotów dostępnych w grze.

Poprawki w Pax Dei

Instruktaż

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła się zawieszać, gdy otwarte były dialogi samouczka.

Zasoby

  •   Naprawiono częstotliwość wypadania skór, zwiększając je, i to nie tylko w przypadku niedźwiedzi. Bouvard the Grand Veneur w swojej książce Hunting Precis at the Crack of Dawn wyjaśnił, jak uczył swoje dzieci zbierania skór T2 z królików, ale wiele jego pism budzi kontrowersje.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego siatka zasobów wełny powodowała problemy z wydajnością klienta.
  • Usunięto skórki Prime przed upuszczaniem. Było dla nich za wcześnie.

Budynek

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rekwizyty i rzemieślnicy mogli popaść w zepsucie, stać się niewidzialni podczas kolizji lub nie zostać odpowiednio zniszczeni bez zwracania zasobów. Wszystko powinno już zostać naprawione, ale jeśli tak nie jest, daj nam znać.
  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy gracze z określonymi ustawieniami mogli zmieniać uprawnienia skrzyń innych graczy – nie możemy powiedzieć więcej, ale było to paskudne.
  • Naprawiono błąd, przez który sprawdzenie integralności małych rekwizytów nie pozwalało na umieszczenie ich na ziemi i uległy zniszczeniu.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że niektórzy użytkownicy napotykali błąd „początkowa replikacja nie powiodła się” i zostali wyrzuceni z serwera.

Rzemiosło

  • Naprawiono dziwne i nieoczekiwane zniknięcie przepisu na rodzynki. W zasadzie odłożyliśmy to z powrotem.
  • Naprawiono błąd, przez który ikoną przedmiotu Farmhouse Roast był kurczak, a nie pieczony jeleń. Niektórzy powiedzieliby: ziemniak, ziemniak.
  • Naprawiono błąd, przez który przepisy u rzemieślników przetwarzających (czyli rzemieślników działających na czas) były widoczne przed oficjalnym odblokowaniem przez gracza.
  • Naprawiono kilka niespójnych nazw w stole kaletniczym.
  • Naprawiono opisy mięsa wilka w warsztacie wędliniarskim, ponieważ nie zgadzały się z tym, co zostało wyprodukowane.

Walka

  • Naprawiono błąd, przez który ogłuszone postacie nadal mogły blokować, choć nie powinny.

NPC

  • Naprawiono błąd, przez który NPC mogli przestać reagować i nie dało się ich zabić.
  • Naprawiono błąd, przez który kroki NPC nie były zorientowane w oparciu o orientację NPC.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł zostać wyrzucony i poważnie uszkodzony w wyniku wskoczenia na NPC-ów. Było jednak kilka chwalebnych zgonów.
  • Naprawiono błąd powodujący, że NPC Zaczarowany Egzorcysta obracał się wokół siebie pomiędzy atakami.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego NPC utknęli w wodzie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego można było manipulować licznikami czasu odrodzenia, aby wymusić odrodzenie rzadkich spawnów.

Teleport

  • Naprawiono błąd, który powodował, że teleportacja do Home Shrine w innej prowincji powodowała teleportację postaci do współrzędnych sanktuarium w bieżącej prowincji zamiast do odpowiedniej prowincji.
  • Ikona Home Shrine nie jest już wyświetlana, gdy postać nie znajduje się w swojej prowincji.

Świat

  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre jaskinie miały lukę w geometrii, przez którą gracz mógł wpaść.
  • Naprawiono błąd, przez który w dużym forcie na północy Inis Gallia nie było NPC.
  • Naprawiono błąd powodujący znikanie postaci niezależnych i graczy, gdy byli zasłonięci przez otoczenie.
  • Naprawiono różne części miejsc PVE, w których brakowało kolizji.

Klan i party

  • Naprawiono błąd, przez który w niektórych scenariuszach interfejs klanu nie aktualizował się automatycznie. Gdy gracz zostanie zaproszony do klanu z otwartym interfejsem klanu, powinien otrzymać jednocześnie powiadomienie i aktualizację interfejsu użytkownika klanu.

Umiejętności

  • Umiejętność kuszy została usunięta z gry, ponieważ (jeszcze) nie ma kuszy.

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono problem polegający na tym, że po naciśnięciu klawisza ESC można było wchodzić w interakcję z tłem.
  • Naprawiono problem polegający na tym, że klawisz Enter nie zawsze zamykał oświadczenie EA.