Witajcie Paxianie,

Nasz pierwszy dzień wczesnego dostępu był nieco gorączkowy, a nasze zespoły ciężko pracowały – i nadal ciężko pracują – identyfikując problemy, badając je, testując i naprawiając. Poniżej znajduje się lista najczęściej zgłaszanych problemów i ich status. Pamiętaj, aby zgłosić wszystkie problemy w grze za pomocą dedykowanego narzędzia, naciskając klawisz F8.

Oto podsumowanie problemów, które wystąpiły pierwszego dnia naszego wczesnego dostępu oraz ich status:

Problemy w grze

Naprawione problemy

  • Problemy z umieszczaniem lub usuwaniem działek
  • Problemy z opóźnieniami/opóźnieniami podczas tworzenia lub umieszczania elementów budynków
  • Niekontrolowane pojawianie się NPC

Monitorowanie

  • Rubberbanding – powinno zostać rozwiązane dzięki naprawie spawnowania NPC, jednak monitorujemy sytuację, aby upewnić się, że zostało to na stałe naprawione
  • Przepis zostaje odblokowany, a czat z graczem czasami jest opóźniony. Zidentyfikowaliśmy prawdopodobną pierwotną przyczynę i dzisiaj wdrażamy potencjalną poprawkę. Jedno obejście: umieść potrzebny przedmiot w skrzyni i podnieś go z powrotem, powinno to natychmiast dać przepis, jeśli nie dostałeś przepisu za pierwszym razem, gdy dostałeś przedmiot

Badanie — zaktualizujemy, gdy tylko będziemy mieli poprawkę

  • Nie mogę się zalogować – powrót do pętli ekranu postaci: wciąż badamy. Rozwiązanie, które zadziałało w przypadku niektórych graczy: utwórz postać w innym świecie, zaloguj się, wyloguj się, zaloguj swoją „zapętloną” postać.
  • Nie możesz zapraszać ludzi do dołączenia do drużyn lub klanów: być może problem został już częściowo rozwiązany, ale nadal zdarza się to niektórym graczom. Będziemy nadal badać tę kwestię. W międzyczasie mamy rozwiązanie: poproś nowego rekruta, aby wyszukał Twój klan w Wyszukiwarce klanów i aplikował do niego. Będziesz wtedy mógł go zatwierdzić.
  • Brak parceli, gdy postać jest usuwana.

Problemy z kontem

  • Na Discordzie brakuje roli założyciela: upewnij się, że oba konta Discord i Steam są połączone z kontem Pax Dei
  • Brakujący klucz Steam zakupiony na stronie: skontaktuj się z naszym partnerem płatniczym Xsolla za pośrednictwem jego witryny pomocy technicznej.
  • Zamówienie niezrealizowane: skontaktuj się z naszym partnerem płatniczym Xsolla za pośrednictwem jego witryny pomocy technicznej.

Dziękujemy za cierpliwość podczas gdy nasze zespoły pracują nad rozwiązaniem problemów.

Pax vobiscum,
Zespół Mainframe