Witajcie Paxianie,
Nasz pierwszy dzień wczesnego dostępu był nieco gorączkowy, a nasze zespoły ciężko pracowały – i nadal ciężko pracują – identyfikując problemy, badając je, testując i naprawiając. Poniżej znajduje się lista najczęściej zgłaszanych problemów i ich status. Pamiętaj, aby zgłosić wszystkie problemy w grze za pomocą dedykowanego narzędzia, naciskając klawisz F8.
Oto podsumowanie problemów, które wystąpiły pierwszego dnia naszego wczesnego dostępu oraz ich status:
Problemy w grze
Naprawione problemy
- Problemy z umieszczaniem lub usuwaniem działek
- Problemy z opóźnieniami/opóźnieniami podczas tworzenia lub umieszczania elementów budynków
- Niekontrolowane pojawianie się NPC
Monitorowanie
- Rubberbanding – powinno zostać rozwiązane dzięki naprawie spawnowania NPC, jednak monitorujemy sytuację, aby upewnić się, że zostało to na stałe naprawione
- Przepis zostaje odblokowany, a czat z graczem czasami jest opóźniony. Zidentyfikowaliśmy prawdopodobną pierwotną przyczynę i dzisiaj wdrażamy potencjalną poprawkę. Jedno obejście: umieść potrzebny przedmiot w skrzyni i podnieś go z powrotem, powinno to natychmiast dać przepis, jeśli nie dostałeś przepisu za pierwszym razem, gdy dostałeś przedmiot
Badanie — zaktualizujemy, gdy tylko będziemy mieli poprawkę
- Nie mogę się zalogować – powrót do pętli ekranu postaci: wciąż badamy. Rozwiązanie, które zadziałało w przypadku niektórych graczy: utwórz postać w innym świecie, zaloguj się, wyloguj się, zaloguj swoją „zapętloną” postać.
- Nie możesz zapraszać ludzi do dołączenia do drużyn lub klanów: być może problem został już częściowo rozwiązany, ale nadal zdarza się to niektórym graczom. Będziemy nadal badać tę kwestię. W międzyczasie mamy rozwiązanie: poproś nowego rekruta, aby wyszukał Twój klan w Wyszukiwarce klanów i aplikował do niego. Będziesz wtedy mógł go zatwierdzić.
- Brak parceli, gdy postać jest usuwana.
Problemy z kontem
- Na Discordzie brakuje roli założyciela: upewnij się, że oba konta Discord i Steam są połączone z kontem Pax Dei
- Brakujący klucz Steam zakupiony na stronie: skontaktuj się z naszym partnerem płatniczym Xsolla za pośrednictwem jego witryny pomocy technicznej.
- Zamówienie niezrealizowane: skontaktuj się z naszym partnerem płatniczym Xsolla za pośrednictwem jego witryny pomocy technicznej.
Dziękujemy za cierpliwość podczas gdy nasze zespoły pracują nad rozwiązaniem problemów.
Pax vobiscum,
Zespół Mainframe