Kiedy zaczęliśmy zbierać pomysły i spisywać filary projektu gry, Verisimilitude była jedną z pierwszych rzeczy, które zanotowaliśmy. Chcieliśmy, aby ten świat i wszystko, co się w nim znajduje, wyglądało na prawdziwe i sprawiało wrażenie prawdziwego. W wyniku tego procesu otrzymaliśmy kilka dogmatów projektowych, zgodnie z którymi wszystko jest w pewnym momencie postrzegane. Idea prawdopodobieństwa przetrwała i jest stosowana do wszystkiego w grze. I jak możesz sobie wyobrazić, rodzaj zanurzenia, o którym mówisz, jest dużą częścią tej wiarygodności.

Kiedy mówię „prawdziwość”, niekoniecznie mam na myśli wizualną reprezentację rzeczy lub podmiotów, każdy może stworzyć zestaw doskonałych zasobów obrazu i umieścić je na ekranie. Mam na myśli to, jak się czują, jak się zachowują, jak zdrowy rozsądek powinien pomóc ci odkryć, jak się uczyć, robić rzeczy i używać rzeczy.