Poprawiono
Zasoby i Rzemiosło
- Naprawiono problem z odrzucaniem akcji wyekwipowania/zdjęcia przedmiotów podczas złych warunków sieciowych.
- Naprawiono błąd, który zapobiegał cofaniu się akcji w trakcie ekwipowania/zdjęcia tego samego przedmiotu w szybkim tempie.
- Naprawiono problem z precyzją wytrzymałości przedmiotów, który uniemożliwiał ich uszkodzenie, gdy wartość była bliska zeru.
- Naprawiono problem, w którym warstwy animacji związane z trzymaniem przedmiotów czasami nie uruchamiały się, gdy gracz wchodził do świata.
Walka
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe zachowanie w przypadku rzucania zaklęcia Hipnozy na przeciwnika na smyczy.
- Naprawiono problem, w którym zaklęcia mogły być rzucane bez zużywania wytrzymałości.
- Naprawiono problem, w którym muzyka bitewna trwała po zmianie strefy przez gracza.
- Dodano różnorodne animacje do mechaniki ogłuszenia.
- Naprawiono problem z atakami specjalnymi dwuręcznymi broniami, które nie wywoływały efektów uderzenia w ziemię.
Ulepszenia UI & UX
- Naprawiono problem, w którym gracze mogli przypadkowo nacisnąć różne przyciski w menu radialnym.
- Znaki przestały być interaktywne.
- Naprawiono problem z przyciskiem pop-up w lobby, który nie działał zgodnie z zamierzeniem.
- Usunięto dodatkowy punkt interakcji na martwych graczach.
- Naprawiono problem z nowymi liderami klanu otrzymującymi zduplikowane wiadomości klanowe.
- Usunięto skróty klawiszowe ustawień z lobby.
- Dodano przycisk odświeżania listy postaci w lobby, aby uzyskać do nich ponowny dostęp po przerwie serwisowej.
- Usunięto elementy HUD, które były widoczne na ekranie ładowania podczas wchodzenia do gry.
- Dodano przycisk anulowania w interfejsie podziału stosu przedmiotów.
- Dodano przycisk do wylogowania się.
Interakcja ze Światem
- Naprawiono błąd w zachowaniu respawnu obozów, który natychmiast odnawiał niektóre punkty odrodzenia, nie respektując timera odrodzenia.
- Naprawiono problem, w którym w Medium Ring Fort w Inis Gallia brakowało NPC-ów.
- Naprawiono problem, w którym ciała mogły odradzać się w pozycji (0,0,0) i były nie do odzyskania.
- Naprawiono problem, w którym ciała mogły odradzać się w powietrzu i były nie do odzyskania.
- Naprawiono problem, w którym niedźwiedzie mogły przestać reagować po wejściu do wody.
- Naprawiono problem, w którym dźwięk ruchu na mapie mógł trwać nawet po zatrzymaniu myszy.
Ulepszenia Graficzne
- Naprawiono problem, w którym ustawienie odległości streamowania nie zachowywało się po ponownym uruchomieniu gry.
- Noszenie określonych skórzanych butów nie wpływa już na rozmiar kostek.