Naciśnięcie W podczas animacji pierwszego zamachu toporem 2H blokuje wprowadzanie danych przez gracza
Niepowodzenie wytwarzania upuszcza stworzony przedmiot na podłogę (zamiast zwracać go do ekwipunku)
Gracz, którego zwłoki zostały przywołane przez członka drużyny, nie widzi ruchu ciała swojej postaci, dopóki nie zaakceptuje wskrzeszenia
Noszenie marnych spodni materiałowych tworzy przezroczystą szczelinę w pobliżu talii postaci dla postaci męskich
Efekty wizualne Czarnego Niedźwiedzia są przysłonięte przy ustawieniach niskiej jakości
Model postaci gracza może pojawić się jako jego włosy w interfejsie użytkownika klanu i drużyny
Wiele przedmiotów do noszenia ma problemy z przycinaniem
Zamiana narzędzi z określonymi typami broni podczas ruchu może spowodować brak możliwości ataku
Po zniszczeniu kreatora spotkań można usłyszeć efekty dźwiękowe pętli przetwarzania
Parcele zajęte w dowolnej strefie Heartland są widoczne na mapie wewnątrz lochów
Głowa postaci ma widoczną szczelinę w miejscu połączenia z tułowiem przy ustawieniach niskiej jakości
Problem graficzny; czasami podczas umieszczania, niszczenia obiektów budowlanych i wycinania drzew pojawia się ostra linia prosta
Światła ze źródeł światła innych graczy nie są widoczne, gdy źródło światła jest poza zasięgiem kamery
We wszystkich strukturach Caves_M_02 we wszystkich prowincjach występuje luka w geometrii krajobrazu. Luka pozwala Graczowi na swobodne poruszanie się poza granicami.
Umieszczenie podpór na trójkątnym kamiennym fundamencie powoduje ich pęknięcie, ponieważ wydaje się, że między fundamentem a podporą jest niewielka odległość.
Ustawienie odległości przesyłania strumieniowego na zero procent spowoduje wiele problemów z grafiką.
Inni gracze są niewidoczni dla użytkownika podczas przesyłania strumieniowego do obszaru, dopóki drugi użytkownik nie przekaże danych wejściowych swojej postaci.
Jeśli Gracz z niekompletnym stosem przedmiotu spróbuje podnieść ten sam przedmiot z ziemi, ale nie ma wystarczającej ilości miejsca w ekwipunku, uniemożliwi mu to złapanie go, zamiast uzupełnić bieżący stos ekwipunku i zostawić resztę z przedmiotów leżących na ziemi.
Przełączanie między trybami okna powoduje problemy z rozdzielczością.
Opcja Rozmycie w ruchu nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Nie ma wizualnej różnicy pomiędzy włączoną lub wyłączoną opcją Rozmycie w ruchu.
W szczególnych okolicznościach Gracz może zostać odrodzony wysoko nad ziemią po zmianie prowincji.
Nie można uruchomić automatycznego biegu, trzymając młot konstrukcyjny.