• Naciśnięcie W podczas animacji pierwszego zamachu toporem 2H ​​blokuje wprowadzanie danych przez gracza
  • Niepowodzenie wytwarzania upuszcza stworzony przedmiot na podłogę (zamiast zwracać go do ekwipunku)
  • Gracz, którego zwłoki zostały przywołane przez członka drużyny, nie widzi ruchu ciała swojej postaci, dopóki nie zaakceptuje wskrzeszenia
  • Noszenie marnych spodni materiałowych tworzy przezroczystą szczelinę w pobliżu talii postaci dla postaci męskich
  • Efekty wizualne Czarnego Niedźwiedzia są przysłonięte przy ustawieniach niskiej jakości
  • Model postaci gracza może pojawić się jako jego włosy w interfejsie użytkownika klanu i drużyny
  • Wiele przedmiotów do noszenia ma problemy z przycinaniem
  • Zamiana narzędzi z określonymi typami broni podczas ruchu może spowodować brak możliwości ataku
  • Po zniszczeniu kreatora spotkań można usłyszeć efekty dźwiękowe pętli przetwarzania
  • Parcele zajęte w dowolnej strefie Heartland są widoczne na mapie wewnątrz lochów
  • Głowa postaci ma widoczną szczelinę w miejscu połączenia z tułowiem przy ustawieniach niskiej jakości
  • Problem graficzny; czasami podczas umieszczania, niszczenia obiektów budowlanych i wycinania drzew pojawia się ostra linia prosta
  • Światła ze źródeł światła innych graczy nie są widoczne, gdy źródło światła jest poza zasięgiem kamery
  • We wszystkich strukturach Caves_M_02 we wszystkich prowincjach występuje luka w geometrii krajobrazu. Luka pozwala Graczowi na swobodne poruszanie się poza granicami.
  • Umieszczenie podpór na trójkątnym kamiennym fundamencie powoduje ich pęknięcie, ponieważ wydaje się, że między fundamentem a podporą jest niewielka odległość.
  • Ustawienie odległości przesyłania strumieniowego na zero procent spowoduje wiele problemów z grafiką.
  • Inni gracze są niewidoczni dla użytkownika podczas przesyłania strumieniowego do obszaru, dopóki drugi użytkownik nie przekaże danych wejściowych swojej postaci.
  • Jeśli Gracz z niekompletnym stosem przedmiotu spróbuje podnieść ten sam przedmiot z ziemi, ale nie ma wystarczającej ilości miejsca w ekwipunku, uniemożliwi mu to złapanie go, zamiast uzupełnić bieżący stos ekwipunku i zostawić resztę z przedmiotów leżących na ziemi.
  • Przełączanie między trybami okna powoduje problemy z rozdzielczością.
  • Opcja Rozmycie w ruchu nie działa zgodnie z oczekiwaniami. Nie ma wizualnej różnicy pomiędzy włączoną lub wyłączoną opcją Rozmycie w ruchu.
  • W szczególnych okolicznościach Gracz może zostać odrodzony wysoko nad ziemią po zmianie prowincji.
  • Nie można uruchomić automatycznego biegu, trzymając młot konstrukcyjny.