"Zauważyliśmy 6 głównych problemów, które wpływają na wrażenia z gry testerów i aktywnie pracujemy nad ich naprawieniem. Należy jednak pamiętać, że możemy nie być w stanie naprawić wszystkich problemów (głównych i mniejszych) przed zakończeniem wersji alfa.
A skoro mowa o poprawkach – nasz zespół LiveOps ciężko pracował od początku testu, naprawiając problemy, wdrażając poprawki (niektóre widoczne, inne mniej widoczne), debugując niektóre funkcje, ponownie uruchamiając instancje stref i upewniając się, że rozgrywka jest równie płynna jak to możliwe.
Ten test alfa miał kilka celów: po raz pierwszy pokazać grę publiczności, przetestować nasze podstawowe „pokojowe” funkcje, ale najważniejsze dla nas było przetestowanie naszej infrastruktury serwerowej i osiągnięcie naszych limitów. Ta ostatnia część jest zdecydowanie sukcesem i udało nam się osiągnąć limity serwerów, które chcieliśmy przetestować - dziękujemy wszystkim graczom, którzy połączyli się w tym samym czasie!
Nawet jeśli członkowie naszego zespołu LiveOps to zdecydowanie superbohaterowie, którzy w ciągu ostatniego tygodnia kilkakrotnie zapisywali grę, to są też ludźmi. To dość mały zespół – podobnie jak większość zespołów w naszym studiu – i potrzebuje trochę odpoczynku, aby móc kontynuować prace nad funkcjami po zakończeniu tego testu. W związku z tym od dzisiaj nasze wsparcie na żywo będzie ograniczone w godzinach poza pracą (pracujemy w europejskich strefach czasowych).
Wiemy, że nie jest to idealne rozwiązanie dla naszych graczy grających na przykład w amerykańskich strefach czasowych i dziękujemy za zrozumienie – dla nas dobro naszego zespołu jest kluczowym elementem w nadchodzącym rozwoju naszej gry.
Chcieliśmy także skorzystać z okazji, jaką daje ta wiadomość, aby podziękować każdemu z Was, kto przekazuje nam opinie i sugestie. Jest to dla nas bezcenne – pomoże nam ulepszyć grę i dodać nowe fazy testowe z większą liczbą funkcji i ulepszeń w przyszłym roku.
Dziękuję za Twoje wsparcie!
Zespół Mainframe"