Na tym etapie nie mogę za dużo zdradzić, ale mogę powiedzieć, że wszystko ma swoje zastosowanie. Chcemy, aby gracze na wszystkich poziomach cieszyli się znaczącymi doświadczeniami i byli w stanie współpracować (lub walczyć ze sobą). To oczywiście oznacza, że rzeczy tak naprawdę nigdy nie stają się przestarzałe i można je sprzedać, poddać recyklingowi lub zachować na odpowiednią okazję. Tak więc nawet zasób niskiego poziomu nieuchronnie będzie miał wartość dla gracza wysokiego poziomu, jako przykład, którym mogę się podzielić
Wszystko można poddać recyklingowi. Więc tak naprawdę nic nie jest stracone. Będzie można to zrobić na różne sposoby, ale my chcemy położyć nacisk na ekonomię przedmiotów polegającą na „jak najmniejszej ilości odpadów”. Więc wszystko ma swoje zastosowanie dla kogoś innego, jeśli nie dla Ciebie, to dla kogoś innego.
Chcemy wyeliminować masowe szlifowanie sprzętu, zanim nowi gracze będą mogli nawet spróbować grać razem ze znajomymi. Jako nowy gracz ze sprzętem, który ma solidne statystyki podstawowe, możesz wywrzeć znaczący wpływ na PvE, grając z bardziej doświadczonymi przyjaciółmi, ale wysokie umiejętności nadal będą dawały przewagę, a zwłaszcza szerszą gamę strategii i kontr przeciwko różnym typom wrogów. Gwoli wyjaśnienia – „znaczący” nie oznacza, że jesteś równy pod względem zadawanych obrażeń lub że możesz pełnić dowolną rolę i zastąpić gracza, który gra znacznie dłużej niż Ty. Oznacza to po prostu, że możesz pomóc i mieć fascynujące doświadczenie, ale wciąż jest wiele rzeczy do osiągnięcia i odblokowania, grając więcej.
Nadal będzie najlepszy tylko dla określonej rzeczy w grze, a jeśli nastąpi nagły wzrost popytu na określony sprzęt, całkowicie zawyży to ceny i wpłynie na łańcuch dostaw i najprawdopodobniej z utratą wartości (nieudane wytwarzanie, zużycie) dodany do wszystkiego, wystąpi niedobór materiałów i/lub wspomnianych elementów wyposażenia. Nie wspominając już o tym, że jeśli sprzęt jest naprawdę najwyższej klasy, nie każdy może go wytworzyć w jednej chwili.