Jak wspomniano w naszych wywiadach ujawniających nie będzie wyraźnych klas, które można znaleźć w bardziej tradycyjnych grach RPG. Nie oznacza to jednak, że nie będzie możliwości zbudowania własnej konfiguracji, która by im odpowiadała. Przedmioty, broń, zbroje i magiczne zaklęcia będą zorientowane na takie role w grze, jak caster, DPS, uzdrowiciel, tank itp. Jest to jednak bardzo płynne i daje graczom maksymalny wybór, aby dostosować styl, który im odpowiada.
Rozgrywka będzie wspierać „świętą trójcę MMO” – tj. role tanka, uzdrowiciela, dps, ale chcemy być nieco bardziej elastyczni, jeśli chodzi o wybór stylu gry, sprzętu i strategii. W przeciwieństwie do większości gier MMO, nie wybierasz klasy i nie jesteś do niej przywiązany, ale określasz swoją rolę za pomocą sprzętu, zaklęć i stylu gry itp., Co pozwala również odkrywać różne style gry i rozwijać swoją postać na przestrzeni lat.
Ekwipunek będzie głównym źródłem zdolności/zaklęć. Twoje umiejętności określają, w jaki sposób możesz je wykorzystać.
Nie jesteś przywiązany do jednej klasy. W grupie poszukiwaczy przygód możesz przyjąć dowolną rolę, od twoich umiejętności i wyposażenia zależy, czy uda ci się wypełnić tę rolę.
Jeśli chodzi o levelowanie, to nie mamy globalnego poziomu postaci, ale mamy umiejętności, a te umiejętności mają system levelowania.