Tak, jest to główny filar naszego projektu. Nowi gracze natychmiast będą mogli wnieść znaczący wkład, bez względu na obszar rozgrywki, w który chcą się zaangażować – będą mogli wyposażyć sprzęt w solidne podstawowe statystyki, które działają wystarczająco dobrze, nawet jeśli umiejętności ich postaci wciąż są niewystarczające.
Absolutnie celem jest pomoc nowym graczom. Chociaż nie będzie żadnych NPC, istnieją inne sposoby poprowadzenia gracza w sposób działania gry. Badamy różne sposoby na zrobienie tego, w tym umożliwienie graczom pominięcia samouczków i przywrócenia ich w dowolnym momencie. Zdajemy sobie sprawę, że są też gracze, którzy naprawdę lubią pomagać nowym graczom, a to jest częścią rozgrywki społecznościowej. Bardzo ważne jest dla nas umożliwienie starszym i młodszym graczom łatwego spotykania się i wspólnej gry, co zapewnia znaczące doświadczenia i nagrody dla obu stron. Oczywiście ktoś nowy zawsze może się zdezorientować bez względu na wszystko, więc zapewnienie narzędzi, które pozwolą poprosić o pomoc i szybko ją uzyskać, jest absolutnie konieczne.
Chcemy również stworzyć doświadczenie, w którym nowi gracze będą czuli się mile widziani i cenni dla istniejącej bazy graczy. Może jeden szczegół, którym mogę się tutaj podzielić, dotyczy systemu fabularnego. Każdy gracz będzie miał ograniczoną liczbę dostępnych działek, więc nowy gracz zawsze będzie przydatny, aby pomóc rozszerzyć obszar, w którym można budować wioski lub królestwa.