Obecnie gra obsługuje tylko kamerę trzecioosobową, chociaż możesz zbliżyć kamerę bardzo blisko swojej postaci.
1. osoba jako "widok statyczny" nie jest wykluczona, ale oferowanie opcji grania w pełną grę w widoku 1. osoby najprawdopodobniej nie jest możliwe, ponieważ cały ruch jest wykonany dla 3. osoby (np. mamy więcej ruchu opartego na animacji z przyspieszeniami i animacjami skrętów, które wydają się okropne w pierwszej osobie) i polegamy na tym, że zobaczymy twoją postać i animacje na podstawie opinii z gry. Mamy już funkcję sprawdzania obiektów z różnych punktów widzenia i potencjalnie moglibyśmy pozwolić na przełączanie się na pierwszą osobę, stojąc nieruchomo, ale w tej chwili jest to bardzo niski priorytet. Sprawienie, by nawet ruch wydawał się responsywny i dobry w pierwszej osobie, wymagałoby od nas ponownego zaimplementowania całego modelu fizyki ruchu, kamery i postaci prawie całkowicie od zera i nadal całej rozgrywki walki, a nawet skali świata (obiekty, wysokości, poczucie przestrzeni) czułby się trochę lub po prostu źle. Nie chodzi tylko o to, że nie widać animacji, ale przede wszystkim o to, jak działa obracanie się i przyspieszanie postaci. Zrobiliśmy wszystko z myślą o trzeciej osobie, aby poruszanie się było płynne i naturalne, a ten sam model ruchu w ogóle nie działa dla pierwszej osoby, ale powodowałby brak reakcji i prawdopodobnie u wielu osób powodowałby chorobę lokomocyjną.