Lochy są tajemnicze i niebezpieczne. Opanowanie tego środowiska powinno wymagać eksploracji, eksperymentowania, odwagi i praktyki. To dlatego doświadczenie w lochach nie jest przypadkowe. Tam, w zamkniętej przestrzeni, gra robi wszystko, aby odeprzeć graczy, którzy chcą wejść i ograbić to miejsce z jego bogactw. Poznaj jego układ, rozwiąż jego tajemnice, poznaj zachowania mieszkańców i możesz zostać ekspertem w tym lochu, którego inni gracze wzywają, aby wskazać im drogę.
Lochy nie są strefami instancji, są częścią większego świata. Wielkie lochy są... duże, niebezpieczne z rozwijającymi się tematami. Miejsce, w którym zakradasz się ze swoją grupą i tworzysz przestrzeń, z którą możesz sobie poradzić, próbując pokonać respawy podczas polowania na specjalne moby, ciekawe łupy i odkrywanie tajemnic tego miejsca. Oznacza to również, że nie jesteś sam. Miejsce może być pełne innych graczy, którzy rozbijają swoje małe obozy w całym lochu. Współpracować z Tobą lub nie. Ratować Cię, jeśli coś pójdzie źle lub nie. Wymieniać informację, czy nie. Zostać twoimi przyjaciółmi, czy nie.
Jednym z dogmatów projektowych, z których korzystamy, jest maksymalizacja interakcji międzyludzkich. Oznacza to, że każda pojedyncza funkcja lub mechanika w grze otrzymuje pytanie: jak możemy uczynić to bardziej interesującym, jeśli ludzie robią to razem. Prywatne instancje lochów są całkowitym przeciwieństwem tego celu.